Inlägg från: Anonym (samma som du) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma som du)

Oplanerad 4-a, tror ni jag ångrar mig?

Vi är i exakt samma sits... Har ofrivilligt blivit gravid och har just bokat tid för abort. Jag vet att vi inte kommer klara av ett barn till. Vi har tre underbara pojkar och dessa vill jag ge all tid vi har. Trean sover fortfarande dåligt och jag vill känna att jag orkar vara en hyfsat pigg och glad mamma ändå. Beslutet är fattat och för oss vet jag att det är rätt. Lycka till!

• Anonym (samma som du)

Hur har det gått? Hur mår du? Förstår att det är fruktansvärt jobbigt... Jag var också längre gången än vad jag trodde, vecka åtta, och jag har också gjort vul med de andra och vet precis hur det lilla hjärtat slår vid den tiden. Tufft och väldigt jobbigt när man vet vad detta lilla lilla skulle kunna bli. Men nu är det gjort och det var en kämpig dag men nu känns det bra. Min man har fibromyalgi och varit inne i ett tufft skov den senaste veckan vilket gör att det faktiskt än mer känns som rätt beslut vi fattat. Vad du än bestämt dig för så kommer det bli bra och jag hoppas din man stöttar dig om du bestämmer dig för att behålla barnet. Stort lycka till!!

Svar på tråden Oplanerad 4-a, tror ni jag ångrar mig?