Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Ja,donator var inget problem alls trots min blodgrupp. Jag ska bara ta en Progynon nu plus Duphastone för att få mens,sen blir det 3 Progynon som vanligt.
Nån som tagit Duphastone,Gonapeptyl,Prolutex eller Progedex som kan berätta nåt om de medicinerna?
Jag fick klartecken att börja direkt av läkaren här så nu hoppas jag bara kliniken går med på det också! TSH var för lågt däremot så Levaxinet ska sänkas. Fick ut en hel massa mediciner också helt gratis,tack o lov för högkostnadsskyddet!
Läste om nån igår som skulle börja 15.e försöket... Det orkar inte vi,men man får känna själv vad man orkar. Här blir det surrogat om det inte går för barn SKA vi bara ha.
E-vitamin är bra för slemhinnan,den förlängde t.o.m min lutealfas när jag åt ac. Jag ska på VUL nästan to. och ev. cervixprobing.
Grattis Bullen! Lycka till nu!
Jag ska på VUL imorron-och probing om läkaren kan det...- så nu gäller det. Men det känns och syns som om progynon funkat,brukar det ju göra.
Ruva lugnt! Ett ägg räcker ju om det är bra.
VUL gick jättebra idag! Slemhinnan var hela 8,6 mm efter bara en Progynon.
Ang. kaffe och annat har jag fått stränga order att inte dricka utom nån enstaka kopp ibland,men jag avstår helt. Utöver det inga bad,inget sex,ingen ansträngning,inga långa varma duschar,ingen cykling. Läkaren sa att embryot i regel fäster dagen efter ET om det är en blastocyst.