• Malinn81

Köper andra föräldrar traktor me lastare o vagn för 3000:-

Är det ett "normalt" pris? Visst traktorn är jätte efterlängtad o som de är nu är de cykel o nuvarande rollykid traktorn som används flitigast av allt ute. Han har ju som sagt en liten rollykid traktor + vagn (3-5 år) men den saknar dels lastare som han vill ha o vagnen har gått sönder 3 gånger.. Draget (kopplingen brister så nytt hål håller ett tag) nästa storlek på traktorerna kan ju barnen ha i ålder 3-10år. Såå länge o så roligt jag, syskon o kompisar haft med våra tramptraktorer. Egentligen är ju inte 3000:- delat på 7 år mycket.. Men de är ju dyrt för en plastleksak.. Hur gör andra? Finns det bättre o billigare alternativ?

• Svar på tråden Köper andra föräldrar traktor me lastare o vagn för 3000:-
  • Alexi

Nu vet jag inte ens vad detta är för leksak men nej, vi köper inga leksaker för 3000 kr.

• verkar

Dyrt men vist om han leker så mycket med den skulle jag absolut köpa det till jul klapp. Jag köpte ett tvåvånings lek hus (ute) för 2500kr till mina barn.

Ursäkta min dyslexi
  • Malinn81

Fick inte med att det skulle stå TRAMP traktor i rubriken. det enda han svarar att han önskar sig av tomten är en trampe-traktor. Dyrt som poker för min o sambons tycke/ekonomi.. Han lägger väl pengarna på annat o jag vill ge för dyra saker eftersom jag är arbetslös..

Tycker ju att trampetraktor är något som verkligen hör till när man bor på bondgård och dessutom är helt frälst i traktorer.. Tänkte att jag kan kanake köpa traktorn och sambon en vagn så delar vi på det.

• LillGris

Jag tycker det är sanslöst dyrt. Men om den är så hett efterlängtad och ni känner att ni hsr råd ser jag inte problemet, antagligen kommer han bäl utnyttja den till max och då är det ju värt det. Om man har råd som sagt :)

• Liten till

Tror att det är n bra sak. De brukar ju hålla hur länge som helst. Min sambo som nu är 30 hade sin när han var liten och nu har sonen 4år den den hade helt klart varit värd 3000. Det finns ju billigare, men då är de oftast sämre, och mindre. Som du skrev han kan ju ha den i typ 7 år om han vill

Kan ni så köp den, fast annars så är såklart 3000 mycke pengar att lägga på en leksak. Jag skulle ha kollat med någon släkting om de vill vara med på den som gemensam julklapp.

• Malinn81

Jag ska deffinitivt köpa den om det finns pengar på kontot till det.. Just en sån köper man ju inte begagnad

Svar på tråden Köper andra föräldrar traktor me lastare o vagn för 3000:-