• Pingela

vi som bor söder om Stockholm och väntar barn omkring april 2014.

Tack. Hur var det nu. jobbar ni eller har ni också varit tvungna att sjukskriva er ngt. emmissen hade du fog lossning hinner inte läsa om tråden nu när jag pluggar. tänkte att vi kanske kunde ta en fika nästa v. efter eller innan en körlektion t.ex. Kan ni? Kokos och emmissen kram

• Pingela

Hej. Vad roligt kokos. Nästa vecka är jag lite uppbokad. Jag vågar inte göra fler saker för jag orkar ju inte så mycket nu. Jag skulle väldigt gärna ses veckan därpå. Ja nästa grej är ju att jag har lite svårt att ta mig. Hur funkar det för dig nu kokos? Om det är ok för dig så föreslår jag en sen lunch måndagen den 24 feb kl. Strax efter 13.00 (jag har en körlektion som slutar 13) på café don Giovanni i Huddinge centrum. Hur ser det ut för dig/er. Kram kram

• Pingela

Tack bli fyra. ja jag försöker att vara positiv och tänka på hur grymt lyckligt lottade jag faktiskt är. tänk att jag väntar ett tredje barn. helt fantastiskt. sen får man ju vara ledsen ibland också men det viktigaste tycker jag är att man inte gräver ner sig utan att man rustar av sig och går vidare. men hur går det för dig? Är du helt sängliggande. Får du inte gå eller stå något alls? Idag känner jag mig lite bättre än så länge. glad!!

• Pingela

Hej. Jag bor också i fullersta, fridhem. Kokos kan du på onsdagen den 26e strax efter halv tolv istället? Synd att ni andra inte kan men som sagt. det kommer bättre tider. Styrkekramar till er alla

• Pingela

Toppen vi sattsar på det då Kokos. Hoppas alla haft en fin alla hjärtans dag. kram

• Pingela