• Pingela

vi som bor söder om Stockholm och väntar barn omkring april 2014.

Tack. Hur var det nu. jobbar ni eller har ni också varit tvungna att sjukskriva er ngt. emmissen hade du fog lossning hinner inte läsa om tråden nu när jag pluggar. tänkte att vi kanske kunde ta en fika nästa v. efter eller innan en körlektion t.ex. Kan ni? Kokos och emmissen kram

• Pingela

Hej. Vad roligt kokos. Nästa vecka är jag lite uppbokad. Jag vågar inte göra fler saker för jag orkar ju inte så mycket nu. Jag skulle väldigt gärna ses veckan därpå. Ja nästa grej är ju att jag har lite svårt att ta mig. Hur funkar det för dig nu kokos? Om det är ok för dig så föreslår jag en sen lunch måndagen den 24 feb kl. Strax efter 13.00 (jag har en körlektion som slutar 13) på café don Giovanni i Huddinge centrum. Hur ser det ut för dig/er. Kram kram

• Pingela

Tack bli fyra. ja jag försöker att vara positiv och tänka på hur grymt lyckligt lottade jag faktiskt är. tänk att jag väntar ett tredje barn. helt fantastiskt. sen får man ju vara ledsen ibland också men det viktigaste tycker jag är att man inte gräver ner sig utan att man rustar av sig och går vidare. men hur går det för dig? Är du helt sängliggande. Får du inte gå eller stå något alls? Idag känner jag mig lite bättre än så länge. glad!!

• Pingela

Hej. Jag bor också i fullersta, fridhem. Kokos kan du på onsdagen den 26e strax efter halv tolv istället? Synd att ni andra inte kan men som sagt. det kommer bättre tider. Styrkekramar till er alla

• Pingela

Toppen vi sattsar på det då Kokos. Hoppas alla haft en fin alla hjärtans dag. kram

• Pingela

Hej och heja kokos. låter tufft. hoppas de mår bättre. Emissen. det låter klokt att gå ned i tid när du är så slut. jag känner mig lite bättre sedan jag slutat hämta barnen på förskolan. dock gör det ont i hjärtat att de är på förskola så långa dagar. tänker att de kan vara hemma en dag i veckan istället och om jag mår bättre så kan jag kanske hämta en dag i veckan om förskolebarn personal hjälper mig lite. idag och igår hade jag barnen hemma för det går magsjuka för fullt på förskolan. vill för allt i världen inte ha det i familjen nu. dessutom ska vi få barnvakt i helgen. mannen och jag ska bo på hotell och ha lite egentid. det dröjer nog ett riktigt bra tag innan vi kan göra något sådant igen. vi ska till gimo herrgård i Uppsala. fick det i 35 års present av mannen. någon som varit där? Jag ska köra dit. har tagit extra lektioner denna vecka och särskilt övat motorväg påfart avfart och filbyte. jag är ändå ganska pirrig. ikväll blir det läggning samtidigt som barnen kl. 8 så jag är ordentligt utvilad inför resan. måste ju våga om jag ska lyckas ta körkort. trevlig helg!

• Pingela

Hej där. Ush stackars liten kokos. vad tråkigt att hittills inte kan ses men vi kanske kan hitta ett nytt tillfälle kanske lite senare på dagen så att fler kan hänga på. Hoppas att skrutten kryar på sig snart. Emmissen känner igen mig i humöret. värst var det då jag väntade vårt första, vår dotter. jag och mannen sätt i bilen då the winner taket ut all, spelades på radion. jag började störtböla och min man frågar vad som kan vara så sorgligt. jag hulkar fram. det så sorgligt med the looser som standing small. Kram på er

• Pingela

Åh. kul Emmissen. hur ser det ut för er nästa vecka eller veckan därpå. kram

• Pingela

Hej jag är supertrött på att min fl sida inte funkar som den ska. varför får jag mail bara ibland när ni skriver? Jag har varit inne på min sida också för att se om ni svarat men det syns inte där heller. jag måste gå in på tråden för att se. lite för tidskrävande tycker jag. jag har mindre än en månad till snitt nu (10 april) jag skriver upp och kör upp om två veckor. det är fullt fokus på det nu. dock kommer det vabb emellan hela tiden. sen hjälper det inte att jag har så ont och är trött hela tiden. om ni vill ses så kan jag nog lunch eller sen lunch månd-torsd. nästa vecka. vad betyder + 16 på tillväxt? Hoppas ni kan vara ute lite i fina vädret och att ni har det bra. kram

• Pingela

Hej. hur går det med blodtrycket kokos? Jag har planerat snitt den 10 april. 10 dagar kvar idag. barnen ska vara hemma hela sommaren. Jag går numera på kryckor. har mycket ont. ska ändå försöka ta några körlektioner om jag orkar. då tar jag gärna en fika kan orkar ni någon dag denna vecka? Kram

• Pingela

Hej klarar inte att ta mig till centrum just nu. har så ont och vågar inte ta buss. på fredag ska jag till bm så då måste jag ta mig in. ev med mannenh

• Pingela

..på morgonen och kanske taxi hem. om inte bebis kommer tidigare förstås. har haft sammandragningar typ hela dagen. vill ni ses på fredag? Idag är det

• Pingela

Åtta dagar kvar men jag lovar att det känns som en evighet. min smärta kom ju i v 6. Massor med kramar

Svar på tråden vi som bor söder om Stockholm och väntar barn omkring april 2014.