• Xaxxa

Fertility Friend vänner

Finns det fler som försöker få barn och är medlemmar på Fertility Friend? Känner mig som den enda som gör det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-20 18:44
    I denna tråd www.familjeliv.se/Forum-1-336/m71435127.html så lägger vi upp ÄL-datum, BIM-datum och vår chart om man vill.

• Svar på tråden Fertility Friend vänner
  • Iskristall
    Xaxxa skrev 2013-10-23 15:38:10 följande:

Gör så. Har ett önskemål som jag tar när du addat mig.
    Nu kan du gå in och kolla

• nassu

Tovemaja: Ja tempen steg idag men den sjunker nog imårån. Kurvan ser bra ut men har spottings och mensvärk och allt är som det brukar vara före mens. SÅ tyvärr :( Det dimper imårån. Dessutom så har jag tagit äl-test och de ser likadana ut nu 3 mårnar i rad... ingen stegring där heller så :/ 
    Har inte kollat på din chart idag men det verkar vara uppåt efter vad nån kommenterade. Härligt :)

Xaxxa: Japp, spottingshelvete har jag varje gång. Denna gång började det ordentligt först igår.. ibland har det börjat dag 6 efter ÄL. Kul att du e tillbaka!!!  

Iskristall: Jag följde inte idag men imårån dimpper jag ner med tempen. var så säker. Ja.. antar att jag får progeteron av gynnen isåfall då om proven visar nåt skumt!  

• Hedwig H
    Iskristall skrev 2013-10-23 11:28:29 följande:
    Och det gick att bara kopiera in era charts där, så de finns där när ni går in i gruppen
    Kan du adda mig också?
  • Iskristall
    Hedwig H skrev 2013-10-23 17:52:49 följande:
    Kan du adda mig också?
    Nu är du addad Hedwig
  • Petite87

Jag kliver gärna in med er Ni verkar ha bra stämning och äntligen en grupp där man får svänga i humöret

• Xaxxa
    Petite87 skrev 2013-10-23 22:35:06 följande:
    Jag kliver gärna in med er Ni verkar ha bra stämning och äntligen en grupp där man får svänga i humöret

Hjärtligt välkommen och här får msn vara arg ledsen upprörd och där emellan
  • Xaxxa

Tiden sniglar sig fram, känns så långt tills det händer något vill ha ÄL här eller fått den bekräftad. Vilken period tycker ni är tyngst? Väntan på ÄL eller väntan på BIM efter ÄL?

Svar på tråden Fertility Friend vänner