Xaxxa skrev 2013-10-22 19:29:16 följande:
Eftersom du fyllde i E så uppfattar FF det som fertil mitt i lutealfasen och då får alltid streckat om jag fyller i W eller E som sekret under den fasen. Har fått otrevliga biverkningar av Pergo, gråter lätt, värmevllningar, oro, negativa tankar, ont som fan i äggstockarna och illamående så hoppas ni har tålamod med mitt ojämna humör, fixar knappt mig själv nu.
Nej, alltså jag har inte haft några flytningar alls under lutealfasen. Jag har varit kruttorr sen äl. Senast jag fyllde flytningar var just på äl och då var det som äggvita (e). Det är det jag menar att det borde vara glasklart var äl var.
Usch, det är inte kul med biverkningar... Har ätit många varianter av hormonbehandlingarna för endon och jag känner igen de biverkningar du beskriver. Man känner inte igen sig själv. Min omgivning klagade på mig att jag var så "oförutsägbar" och jag svarade tillbaka att det var samma för mig - jag hade ingen kontroll över mig själv. Styrkekramar till dig! Hur länge tar du prego (det bara fram till äl eller hela cykeln?) och hur länge sitter effekterna kvar?