Män - vad händer efter orgasmen?
Chester Copperpot skrev 2013-10-19 16:25:54 följande:
Det trevligaste är ju om man kommer samtidigt. Eller att kvinnan kommer vid vaginalorgasm. Jag har förstått att det inte är helt vanligt, men det är inte helt ovanligt heller. Det händer mig ganska ofta att kvinnan kommer vid penetration.Men jag kan komma flera gånger i rad. Fyra gånger i rad är inget problem. Dock brukar jag vara så himla överkåt första gången, och då vill jag faktiskt bara komma så fort som möjligt. Helt ärligt skiter jag faktiskt i hennes orgasm första gången.
Och det är ju trevligare om man kan få första gången överstökad, så att jag har tid att koncentrera mig på henne sedan. Jag är helt för jämlikhet och så, men det behöver inte vara jämlikt varje jävla gång. Ibland vill jag bara knulla och spruta så fort som möjligt, och för min egen njutnings skull. Ibland tillfredsställer jag henne för hennes skull. Ibland knullar man och kommer samtidigt. Så länge det blir balans i det långa loppet så är det ju bra...
Jag kan göra det ibland, men då måste jag verkligen koncentrera mig och vara jättekåt.