Inlägg från: Anonym (hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hm)

Män - vad händer efter orgasmen?

Chester Copperpot skrev 2013-10-19 16:25:54 följande:
    Det trevligaste är ju om man kommer samtidigt. Eller att kvinnan kommer vid vaginalorgasm. Jag har förstått att det inte är helt vanligt, men det är inte helt ovanligt heller. Det händer mig ganska ofta att kvinnan kommer vid penetration.

Men jag kan komma flera gånger i rad. Fyra gånger i rad är inget problem. Dock brukar jag vara så himla överkåt första gången, och då vill jag faktiskt bara komma så fort som möjligt. Helt ärligt skiter jag faktiskt i hennes orgasm första gången.

Och det är ju trevligare om man kan få första gången överstökad, så att jag har tid att koncentrera mig på henne sedan. Jag är helt för jämlikhet och så, men det behöver inte vara jämlikt varje jävla gång. Ibland vill jag bara knulla och spruta så fort som möjligt, och för min egen njutnings skull. Ibland tillfredsställer jag henne för hennes skull. Ibland knullar man och kommer samtidigt. Så länge det blir balans i det långa loppet så är det ju bra...
    Oj, ja då har du skaffat en duktig tjej som lärt sig komma vaginalt! :)
    Jag kan göra det ibland, men då måste jag verkligen koncentrera mig och vara jättekåt. 
  • Anonym (hm)

Svarar också för min killes räkning. Oftast ser han till att jag kommer först genom att vi har förspel, sedan sex och så pausar han när han är på väg att komma och smeker mig, sedan kommer vi tillsammans eller jag kommer ca 10 sek före honom.

Men vissa gånger så vill jag inte ens komma, så då fokuserar vi på honom istället. Tex när vi har druckit, då känner jag inte så mycket så då vet jag att det inte är nån idé. Men jag uppskattar fortfarande själva sexet även om jag inte kan/orkar komma. Då skulle jag bara bli irriterad om han insisterade.

• Anonym (hm)
    Chester Copperpot skrev 2013-10-20 04:50:03 följande:
    Jag är singel och träffar ingen regelbundet just nu. Men av dom jag har träffat dom senaste åren så har minst hälften kommit vaginalt. En tjej träffade jag i våras, och vi hade sex fyra gånger i rad under kvällen, och hon kom två gånger samtidigt som mig...

Ja det är bra att "konsten" spridit sig bland tjejerna :) 
    Innan så trodde man att mannen var dålig i sängen eftersom kvinnan inte kom vaginalt, men allt hänger ju på kvinnan och hur hon är. Man måste träna upp sig själv :) Så då har du haft tur som träffat så pass många som lärt sig :D 
Svar på tråden Män - vad händer efter orgasmen?