• Anonym (frustrerad)

Män - vad händer efter orgasmen?

Män, jag undrar hur ni som inte hjälper kvinnan till orgasm de gånger ni kommer först är funtade. Hur tänker ni? I mitt fall t ex skulle det räcka om ni smeker/ slickar nån minut eller två så kommer jag. Hur svårt kan det vara egentligen? Jag vill även gärna höra från de män som inte lämnar kvinnan upphetsad och otillfredsställd.

Svara enligt alternativen nedan och utveckla gärna i tråden.

Ni knullar, utdraget och skönt och ni njuter båda två men du kommer först. Du utgår från att hon sannolikt också vill komma. Vad gör du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män - vad händer efter orgasmen?
  • Chester Copperpot

Det trevligaste är ju om man kommer samtidigt. Eller att kvinnan kommer vid vaginalorgasm. Jag har förstått att det inte är helt vanligt, men det är inte helt ovanligt heller. Det händer mig ganska ofta att kvinnan kommer vid penetration.

Men jag kan komma flera gånger i rad. Fyra gånger i rad är inget problem. Dock brukar jag vara så himla överkåt första gången, och då vill jag faktiskt bara komma så fort som möjligt. Helt ärligt skiter jag faktiskt i hennes orgasm första gången.

Och det är ju trevligare om man kan få första gången överstökad, så att jag har tid att koncentrera mig på henne sedan. Jag är helt för jämlikhet och så, men det behöver inte vara jämlikt varje jävla gång. Ibland vill jag bara knulla och spruta så fort som möjligt, och för min egen njutnings skull. Ibland tillfredsställer jag henne för hennes skull. Ibland knullar man och kommer samtidigt. Så länge det blir balans i det långa loppet så är det ju bra...

• Anonym (Peso)

Jag gör inget mer än en puss och lägger mig bredvid. Somnar oftast direkt efteråt

• Anonym (Najs)
    Anonym (Peso) skrev 2013-10-19 17:05:30 följande:
    Jag gör inget mer än en puss och lägger mig bredvid. Somnar oftast direkt efteråt

Låter som min sambo. Kul. Och därför föredrar jag porr och onani framför sex.
  • Anonym (frustrerad)
    Chester Copperpot skrev 2013-10-19 16:25:54 följande:
    Men jag kan komma flera gånger i rad. Fyra gånger i rad är inget problem. Dock brukar jag vara så himla överkåt första gången, och då vill jag faktiskt bara komma så fort som möjligt. Helt ärligt skiter jag faktiskt i hennes orgasm första gången. 
    Hur lång tid tar det mellan första och andra gången då?

Jag menar givetvis inte att det ska råda millimeterrättvisa varenda gång. Jag tänker på de män som har detta beteende som ett mönster. Han kommer och är nöjd sedan, det är färdigsexat för hans del och att smeka henne till orgasm, nej det orkar han inte. En sådan man betraktar jag som en dålig älskare, oavsett om jag de flesta andra gånger kommer före honom. Självklart kommer han alltid då också. Varför är det självklart att mannen alltid ska få orgasm men inte lika självklart för kvinnan?
  • Anonym (e)

Efter orgasm blir jag helt totalt avtänd och oftast väldigt trött. Vad som för bara några sekunder sedan kunde vara helt grymt sexigt vill jag helst inte tänka på längre. Ser därför alltid till att ta hand om min kvinna först.

• halvan

Min man blir helt off efter att han kommit och vill knappt röra mig efteråt. Jag fattar det dock inte. Okej att man inte är kåt längre men man kan väl fortfarande smeka sin partner trots att man inte är kåt, eller?! Hur svårt kan det vara..

Tack och lov tar han ofta hand om mig först! Tycker inte om att avsluta själv utan iaf en hjälpande hand..

• Anonym (C)

Svarar för min mans räkning. Om jag inte kommer först, vilket jag brukar göra med smek/slick så ser han (och jag) till att jag kommer efteråt, såklart !

• Anonym (Saburi)

Vet inte, har aldrig satts i sådana situationer, tyvärr.....

• Anonym (men va?)

Jag ser till att jag kommer, min man väntar självklart in mig.. varför inte ta ansvar för sin egen orgasm?

• MrMom

Älskar att slicka en kvinna till orgasm.....finns inget som gör mig kåtare.

Svar på tråden Män - vad händer efter orgasmen?