Inlägg från: Anonym (Tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej)

Män - vad händer efter orgasmen?

Svarar åt min man. Han får mig oftast att komma under samlaget men om det inte går smeker han mig till orgasm flera gånger efteråt.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (y) skrev 2013-10-20 19:36:12 följande:

Håller med dig till 110%. Att alltid ta "ansvar för sin egen orgasm" hur kul är det i längden? Sen är vi två som har sex med varandra. Visst, jag kan ta ansvar men att ha en man som inte ens väntar in mig eller ens bryr sig om att jag har kommit är värdelös i sängen. 

Mitt ex var sån, han tog verkligen ansvar för sin egen utlösning. När han var klar reste han sig och lämnade rummet, att jag låg där med en väntande orgasm sket han fullkomligt i. Att jag inte hann med att smeka mig själv till orgasm under själva sexet, det fanns inte i hans värld. När han var klar var VI klara ..... vi hade inte sex tillsammans.

Hade han röstat här hade han röstat på alt. 1 och 2 = det är samma sak
    Håller med dig helt. Jag måste tex ha benen på ett visst sätt för att kunna komma och det kan försvåra för killen, hur gör man då? Om jag tar ansvar för min orgasm genom att ligga på ett visst sätt och han tar ansvar för sin orgasm genom att ligga på ett annat sätt? Då kommer ju ingen komma. Känns som att man använder varandra som onanihjälpmedel isåfall. Man har ju sex tillsammans, och tar ansvar för varandra. Annars är det inte sex enligt mig.
Svar på tråden Män - vad händer efter orgasmen?