Stora pojkar i tjejernas omklädningsrum???
[quote=71426556][quote-nick]Anonym (NuDe) skrev 2013-10-19 16:20:22 följande:[/quote-nick]Går på simning med mina barn som är 7 och 11 år. Killar som går och byter om inne hos killarnas omklädning. Jag själv är mamma och går igenom tjejernas omklädning för att komma till simhallen där jag möter mina barn. Inne på tjejernas finns alltid mammor som tar med sig sina STORA pojkar in där...bland tjejer i samma ålder.. ca 11-12 år!! Är det bara jag som tycker att det är sjukt konstigt? Hade jag varit 11-12 hade jag aldrig velat att en kille i samma ålder såg mig i duschen! Ska man säga till dem?[/quote
nä inte ska man säga till dem vore kanske pinsammt typ. Men man kan säga åt personalen som typ klaga lite att det är stora killar inne på damernas t.ex. Men jo 11-12 år är alllllllllldeles för "gamla" in på damernas grensen går vi 7 år 11-12 åringar har ju redan intresset för flickor vaknat och där då i damernas omklädningsrum så är det ju snippor överallt t.o.m. nån i deras ålder om de då ser en snygg söt tjej i deras ålder och naken dessutom så reser sig snoppen i rasande fart till full erektion det tar 4 sekunder från slak till full erektion vid kraftig sexuell upphetsning just t.ex. en söt tjej. Pinnsamt för pojken stå där i full stond som inte går att dölja och erektion kan komma utan orsak i den åldern så absolut de killarna ska till herrarnas