Inlägg från: MissUnik |Visa alla inlägg
  • MissUnik

Första barnet bf i juli 2014

Hejsan!
    Jag hänger gärna på jag med!
    Jag plussade igår på Bim+4.. ð???
    Har bf runt 30/6-2/7..
    Det ända jag känner är denna underliga känslan i magen, man vet inte om man är hungrig eller om man mår illa..

• MissUnik

LadyGrace:
    Åh vad spännande! Vilken vecka är du i? Jag tänkte också nämligen på när ringer man till mvc? Man blir väl inte inskriven för än i vecka 10 eller nått sånt där va?

Millan1980:
    Ja den är verkligen svår att sätta fingret på ;) men jag har tom hunnit längtat efter illamåendet också! ;)

• MissUnik

Malin1985: ja så känner jag med! Sitter och väntar på att klockan ska bli 9 så jag kan ringa till bm.. Vi började försöka på riktigt för ca 14 månader sen, men det tog ganska hårt på oss och jag fick ett erbjudande karriärsmässigt jag inte kunde tacka nej till så vi lugnade ner oss med vad som kändes på slutet som den hysterika jakten på pluset och vips nu står vi här! :)

• MissUnik

Åh vad kul LadyGrace! Gud ul, så långt har inte jag vågat tänka, men usch så häftigt!
    Ang det här med att berätta, tänkte också om man skulle vänta till jul men insåg att jag aldrig skulle kunna hålla mig så länge! Ville ju skrika ut det igår när jag träffade min familj.. Men vi kommer väl vänta till vecka 10 iaf, om dom nu inte förstår det innan vilket jag tror!

Nu är det dags för mig att ringa bm!

• MissUnik

Fick en tid för hälsosamtal på torsdag jag.. :) följer er partner med på det?

Alltså detta illamående! Haha, jag brukar ha jätte svårt för frukost.. Har ätit frukost 4 ggr idag! Detta kommer inte gå!

• MissUnik

Okej! :) Ja allt blir ju lite lättare när man kan berätta..
    Usch din stackare! Ja jag har ju fördelen (eller nackdelen) att jag kan äta när jag vill ;p
    Men tror att ätandet kan bero på röksuget också, för en vecka sen slutade jag med allt vad godis, läsk, socker och onyttig mat är.. Sen när jag plussade igår så var det ju slut på rökandet bums! Så har nu för första gången på 8 år varit rökfri över 24timmar..
    Så äter nog tack vare sug efter allt ;p

• MissUnik

Malin: ja jag har alltid varit bombsäker på att jag kan sluta så fort jag får det där efterlängtade pluset! Skulle ljuga om jag säger att jag inte är sugen! Men skulle aldrig få för mig att ta ett bloss igen, men idag känner man extra mycket när folk röker i närheten av en ;) vad skönt att du slutade innan! :)

• MissUnik

Alltime, vad skönt att du mår bättre!
    Man brukar ju kunna gå ner i början.. Själv har jag bara gått upp ;P

Nä så kände vi med, gubben vill gärna med man måste komma ganska mycket sent till jobbet isåfall.. Och vet inte hur mycket hälsosamtalet är värt för dom?

Måste fråga, är det någon annan som har yrsel och svimmnings problem?

• MissUnik

Tack Malin1985! Ja det måste väl vara så, har inte känt av det innan yta. Bara idag, hela dagen..

• MissUnik

Åh jag ät sugen på allt just nu, dock inget sött som det brukar kunna vara.. Jag vart väldigt yr när vi var och handlade idag, så tog ett paket salta kex och tryckte i mig två.. Sen slank HELA paketet ner! Herregud så gott det var! Så nu ligger man här och suktar efter salta kex!

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014