Inlägg från: Liljekonvaljebladet |Visa alla inlägg
  • Liljekonvaljebladet

Usch illamående är inte kul! Än sålänge mår jag skapligt. Men illamåendet finns med lite svagt i bakgrunden.... Har nästan fobi för att spy osv så vi får väl se hur detta går

• Liljekonvaljebladet
    Stjernfelt skrev 2013-11-12 11:36:24 följande:

Jag har med mycket illamående, dock inte på mornarna utan oftast på förmiddagen och senare eftermiddag/kväll. Har dock inte samma problem som er som inte kan äta, usch vad tråkigt för er :(

Har fortfarande mycket "mensvärk" hela tiden, och "munkräkningar" haha usch det lät äckligt, men uppstötningar ni vet. Och är duktigt svullen om magen, ont i bröstvårtorna och trött typ alltid och är sötsugen som få.. Så min motivation till att träna och försöka bli av med min övervikt innan jag växer av graviditeten är ganska så låg :(

Och allt detta och är bara i v5(4+5) :O känns lite tidigt att ha så mycket symptom va?

Ursäkta att jag rabblade alla mina symptom, ville bara berätta för någon då min man är trött på att höra mitt tjat om varför det är så o inte så osv... haha :P  

Jag är på precis samma datum som dig, och samma symtom så du är inte ensam!
  • Liljekonvaljebladet
    Humlan26 skrev 2013-11-12 14:38:22 följande:

Enligt mina beräkninga av äl sä är jag idag på 6+4, men enligt BM som bara går på sista mensen så är jag på 9+2.

Fick inte äl förrän dag 32 i cykeln. Är ju jättestor skullnad. varfrö tar de inte hänsyn till äl?
    Tänker fortsätta gå efter min beräkning, den känns mer rätt.  

Räknar de inte in äl alltså? Jag har oregelbunden cykel och hade äl någon vecka senare än "normalt" är jag alltså 1 vecka längre än jag tror då? Är väl från äl som befruktning sker osv så då kan man ju inte vara längre?
  • Liljekonvaljebladet

Här är en till, känner mig svullen! Tycker jobbar brallorna spänner åt som tusan redan! Men inget syns direkt... Är väldigt smal innan.

• Liljekonvaljebladet
    LovisaC skrev 2013-11-14 06:33:49 följande:

Det är med ett tungt hjärta jag lämnar er nu.

Lycka till allihop; jag hoppas innerligt att ingen mer behöver lämna er nu!

Tråkigt!!! Kram och ta hand om dig!
  • Liljekonvaljebladet

Jag måste nog ta mig i kragen snart och ringa MVC, har inte gjort det än. Är i v. 6. Har ni andra ringt? I vilken vecka? Vad säger man? Haha.....

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014