• Asjak

Första barnet bf i juli 2014

Jag var med i juni tråden men min Bm ändrade till 1 juli så idag gick jag in o vecka 8 7+0.

Hittills mått väldigt bra, ibland har jag en väldig trötthet och vill bara sova och under hela vecka 7 så har jag nästan rensat hela kylskåpet, jag har vart så fruktansvärt hungrig, min make bara fnissar åt mig, ända tills han drogs med i min mathets.. Haha sympati gravid :)

Tur jag är smal... Än :)

Jag är 28 år och gift, barnet är planerat i väldigt många år och jag kommer få remiss till Aurora samtal pga fl rädsla.

Min make är väldigt insatt och vill vara med så mycket han kan och får ta ledigt från arbetet, han har valt barnvagn och håller på och kollar efter bilstol nu :)

• Asjak
    KristinaS skrev 2013-11-12 13:45:53 följande:
    Ja jag blöder mer idag och smärtan kommer och går. :/

Stackars dig, jag vet inte vad jag skulle göra i din sits, vi hoppas på det bästa!

Styrke kramar
  • Asjak

Nyttliv2014 jag älskar oxå godis men sedan en vecka tillbaka vill ja bara ha frukt och mat, himla skönt att slippa godis suget!

Jag ska på min inskrivning 25/11

• Asjak

Igår vid 22.30 tiden fick jag en krampande brinnande smärta i ryggen, den kom så snabbt, jag skrek efter min make som kom rusande och på den korta stund hade smärtorna ökat enormt.

Jag log i sängen och skrek och var genom svettig, ja trodde att nu får ja missfall, och var samtidigt jätte ledsen och panik slagen..

Efter ca 20 min var allt över igen, det var dom värsta smärtorna jag ngnsin vart med om med häst längder.

Idag mår ja bra förutom en jkla träningsvärk i hela ryggen, det visade sig att jag fick ett gallstens anfall.

Jag är väldigt lättad och tacksam att det iaf inte va missfall, min stackars make va livrädd och trodde ja höll på att dö medans ja skrek att nu mister vi bebisen... Detta vill ja aldrig mer uppleva ;(

• Asjak
    LååångVägDit skrev 2013-11-13 06:50:59 följande:
    Igår o inatt har inte varit kul. Mådde illa hela dagen igår men kunde iaf äta lite mat, de kunde jag inte i förrgår. Men har vaknat 2 ggr inatt o mått så illa så jag inte ens kan röra mig. Bad min sambo gå ner o hämta en hink ifall att bara.. Usch! Nu när ja vaknade var det likadant, sitter med en kopp te nu som ja ska försöka få i mig. Har varit hemma från jobbet några dagar men hade tänkt gå dit idag för vi har ett möte jag skulle behöva va med på. Men jag vet inte om jag pallar det. Måste iaf prata med min chef o berätta för henne. JÄVLA ILLAMÅENDE!!!

Men stackars dig!!

Fruktansvärt att må så illa, hoppas du får ngt som hjälper ordentligt
  • Asjak
    malin1985 skrev 2013-11-13 07:50:37 följande:
    Inatt drömde jag att jag var på ul och det visare att vi skulle få FYRLINGAR!!! Hoppas att det inte är en sanndröm ;)

Då har du ju fixat hela barna skaran på en gång ;)
  • Asjak
    KristinaS skrev 2013-11-13 14:47:36 följande:
    Tyvärr blev det ingen bebis för min del, det är ett missfall jag har nu.

Men jag önskar er andra tjejer lycka till med era graviditeter! Tack för stödet och kramar till er.

Beklagar verkligen, alla tankar till dig och din sambo!

Kramar
  • Asjak

Vi har planerat denna lilla i flera år, så in i minsta detalj :)

• Asjak

Är det någon mer än jag som inte har något illamående (ta i trä) ?

Jag blir nästan nojjig och undrar om jag är gravid, brösten växer och ömmar, ja kissar hus många ggr om dagen som helst och jag har lågt blodtryck, kan inte resa mig snabbt.

Dessutom äter ja oftare nu.

Känns som alla andra mår illa?

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014