Inlägg från: BebisPåGång2014 |Visa alla inlägg
  • BebisPåGång2014

Första barnet bf i juli 2014

Vi hoppar in här om det går bra! :) Grattis till er alla som plussat! Vi fick vårat plus nu den 3e November efter lång tids kämpande med tragiska motgångar. Så äntligen!! :D Är i v 5 (4+6) och beräknad till den 11 Juli :) Vi ska på VUL den 18:e så vi får lyssna på bönans hjärta! Så nu håller vi tummar och tår för att allt ska gå bra :)  Lycka till nu alla!
  • BebisPåGång2014
    malin1985 skrev 2013-11-08 19:25:44 följande:

Grattis och välkommen till tråden! Skriv gärna in dig i bf-listan (länk finns i ts) :)
    Tack så mycket! Jag skrev i BF tråden och lagt upp bild i bildtråden :)
  • BebisPåGång2014
    LååångVägDit skrev 2013-11-08 19:46:04 följande:
    Grattis! Då är vi på exakt samma dag! :) skoj!!
    Grattis! Vad roligt! Då kan vi verkligen följas åt :D
  • BebisPåGång2014
    LååångVägDit skrev 2013-11-08 21:55:33 följande:
    Tack! Ja de kan vi! Spännande! :) v 6 imorn!!! Jiihoo! Haha!
    Haha jaa äntligen v 6 haha! Känns som om tiden kryyyper fram !! Haha :P
  • BebisPåGång2014

v 6 (5+1) Usch vilket humör man har då! Gör inte mycket annat än och fräser, stackars min sambo! Än sålänge mest kvälls-illamående och en lagom trötthet. Det som utmärker sig mest är den evigt svullna magen haha hoppas det lägger sig snart. Är det förövrigt någon annan här som redan haft sömnlösa nätter?

• BebisPåGång2014

V7 idag! :) (6+0) Nervositeten är på topp! Ska på VUL imorgon och kolla så allt "kommit igång" som det ska, efter 1 ma i v18 (grav avbröts v10 upptäckte det i v18) och tre mf så är jag livrädd att det inte kommer vara positiva besked. Men hoppas för allt ivärlden att vi får se pyrets pickande hjärta! Vi får hålla alla tummar och tår! Förövrigt har illamåendet knackat på dörrn och tröttheten är påtaglig, ständigt hungrig men går inte ner mer än en tugga sen är det stopp, Måste kissa stup i kvarten (även på natten..) och värme vallningar samt frossa som inte är från denna värld. Bara att bejaka symptomen och försöka se det som ett tecken på att allt är som det ska va :) Någon annan som har varit på VUL eller ska på vul? :)

• BebisPåGång2014

undrande03: Beklagar för mf i augusti :( Men Grattis till pluset ! :) Ja för min del tror jag att Vul:et kommer ha en lugnande effekt när man få se hjärtat slå :) Det har varit dagar jag knappt märkt av graviditeten och andra dagar har jag haft alla tänkbara symptom, men vul kan du i regel göra redan nu, dock är den lilla så minimal bara någon millimeter sen tror jag att hjärtat inte kommer gång förrens mellan v5-v6 (om jag fattade rätt på bm) så man ser inte mycket mer än att man är gravid typ :)

• BebisPåGång2014

Stjernfelt: Jag minns att jag hade grymma smärtor. Men tycker du ska ringa 1177 och/eller åka in akut om du känner dig orolig, då kanske du får ett konkret svar så tankarna lugnar sig. hoppas att allt är bra :) Tänker på dig och Lycka till!

• BebisPåGång2014

undrande03: Nu ver jag inte hur det är där du bor, här dock får man normalt sett inte vul med få undantag, lättast tror jag är om man bokar in hos en privatklinik dock kostar det lite, men är värt det enligt mig iallafall.Jag håller tummar&tår att allt kommer gå vägen :)

• BebisPåGång2014

malin1985: Ja det är grymt spännande! Tack det hoppas vi verkligen ,Lär ju inte bli mycket sömn inatt haha! Okej ja på kub får man ju veta iprincip allt och det är ju rätt betryggande men vad skönt att du inte oroar dig så! Något tips till hur man släpper dom tankarna? :)

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014