Första barnet bf i juli 2014
Hejsan! Fick veta för ett par dagar sen att jag och min pojkvän ska bli föräldrar i juli 2014 om allt går bra
Jättelyckliga
Hejsan! Fick veta för ett par dagar sen att jag och min pojkvän ska bli föräldrar i juli 2014 om allt går bra
Jättelyckliga
Hm, halva min text försvann visst igår ð???
Men kul att ha hittat er!
Hur reagerade era blivande pappor på nyheten? ð???
Vad härligt att höra
Min pojkvän sa " allvar? Nej du skojar? Vad kul!!" Och log, men sen har vi inte pratat så mycket om det. Vilket irriterar mig lite. Jag går ju med detta varje dag. Inte dricka för mycket kaffe, tvinga i mig frukost. Värken i magen finns där hela tiden. Så känner jag att jag blir irriterad när han inte nämner det.
Men, vi ska skrivas in nästa fredag o då ska han med
så då kanske det blir mer verkligt för honom också
Vi planerade inte det direkt, men hade oskyddat sex. Tydligen så funkar vi så bra ihop så första månaden blev jag gravid
Vilken fin idé med julklapparna! Hoppas vi kan få en tidig tid för ul, innan jul... Vi har båda tvillingar i släkten, min sambo är tvilling och mina morbröder är tvillingar, så det kanske blir dubbel glädje
s
Usch vad tråkigt Melan666 :'( kram till er!
När är normalt för ett ul? Jag vill nuuuuu!
Enenina: kan man få välja det? Går du privat?
Det här "Angelsound" när kan man testa med det?
Åh spännande Unborn! Men då dröjer det ett tag till innan man kan höra vår skatt
Vad gör ni åt morgonillamåendet? Kom över mig igår, likadant idag... Vecka 7 idag.
Ljusljusrosa flytningar nu. Fler som haft det? Är så orolig
(((((