Inlägg från: Carolaiine |Visa alla inlägg
  • Carolaiine

Första barnet bf i juli 2014

Gud vad jag är trött..... Klarar inte att jobba morgon, mår så illa. Klarar knappt att jobba kväll, sååååå trött. Äter mycket frukt och de där vitaminerna kvinna+.

Någon som har några tips? Hur mår ni andra? imorgon ska jag till mvc, vet inte om det är inskrivning eller hälsosamtal.. V7 nu, 6+1.

• Carolaiine

Var hos bm idag på hälsosamtal blir ett nytt besök för inskrivning i januari. Känns så länge dit de gör inte ul förrän vecka 18-20.... Men det är väl bara att vänta

• Carolaiine

Någon mer som har ont i magen? Typ svag mensvärk? Har haft det sen innan jag visste att jag var gravid.. Är i vecka 7, 6+4 idag.

• Carolaiine

Stjernfelt vad skönt att det är fler! Pratade med bm om det och hon tyckte inte det var konstigt. Men tycker att man blir orolig när det känns lite mer än vanligt..

• Carolaiine

Okej.. Ja då är det bara att vänta ut det då min bm sa att jag kunde ta någon alvedon mot det. Men jag är lite osäker med det är att ta läkemedel. Hur gör ni andra?

• Carolaiine

Är så lycklig över att ha en liten krabat i magen. Men svårt att se positivt på allting när kroppen inte vill. Har kronisk värk, men vill inte ta några tabletter. Ska till doktorn på onsdag, så får vi se vad han säger. Har börjat må illa också, morgon middag kväll..

Fick berätta för mina föräldrar häromdagen eftersom mamma började bli orolig för mig. De blev jätteglada
    Vill inte sjuka mig, men frågan är om jag klarar de 6 arbetsdagarna den kommande veckan.. Som tur är är det bara tre morgonpass. Men hoppas på att klara det!
    Jag vill ju kunna glädjas åt vår skatt! Men det kommer väl mer när man mår bättre

• Carolaiine

LååångVägDit: skönt att någon känner som jag! Jag är jättelycklig, men mår så dåligt så kan knappt vara glad.. Vill inte ta alvedon heller, ska till doktorn på onsdag så får vi se vad han säger. Blir väl en utmaning för honom då han hittills bara velat skriva ut mediciner.

Svea123 skönt!!

Såjävlaneggo: klart du ska byta!! Min bm ska få en chans till, känns inte heller helt ok. Men hoppas på det bästa. Trivs man inte ska man byta!!

• Carolaiine

Nej ingen bra läkare... Har två i dagsläget, plus husläkaren på vårdcentralen. Går på sjukgymnastik 2 dagar i veckan, men det är tack vare att jag själv har legat på sjukgymnasten. Problem med ryggen/bäcken. Har varit på magnetröntgen innan jag blev gravid, ska få resultatet på onsdag...

Jag är i utredning för två olika sjukdomar, EDS och reumatism. Så vi får väl se vart man hamnar. Men slutade ta någon medicin alls så fort jag fick reda på att jag var gravid

• Carolaiine

Har så förbannat ont i magen! Riktig mensvärk.. Nu går det nog åt helvete. Helt snurrig i huvudet fan alltså!!!

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014