Inlägg från: malin1985 |Visa alla inlägg
  • malin1985

Första barnet bf i juli 2014

emsan89 skrev 2013-10-23 06:38:54 följande:
    Jag som var så säker har både fått negativt test och mens. Märkligt hur jag kan känna sådana tydliga symtom utan att det är något, hoppas att det inte är något annat fel. Men känslan nu är iaf positiv och vi kommer att vänta innan vi vill börja försöka. Jag önskar er all lycka i er graviditet och det kommande familjelivet! Var inte oroliga för mf utan njut nu!
    Okej va tråkigt. Pms är ju tyvärr väldigt likt graviditetssymtom. Lycka till med bebisverkstan när ni börjar med den :)
  • malin1985
    lillalilla90 skrev 2013-10-23 07:44:57 följande:

Då är både du och jag rätt tidiga, och går allt väl kommer vi säkert skratta åt hur vi längtade efter symptom när vi sitter där om några månader med illamående, foglossning och andra konstiga krämpor. ;) Jag håller tummarna! Haha, ja, de där testen.. Jag har två positiva test här hemma som jag bara inte kan förmå mig att slänga?! Vill ha dem att titta på när jag känner mig nojig. Hur sjukt beteende är inte det?! Haha.
    Haha jag gjorde exakt likadant imorse med mitt digitala, de ligger i ett skåp hemma nu ;) Dessutom fotar jag alla mina test ;) skönt att de e fler än jag som är lika knäppa :D hihi
  • malin1985
    alliari skrev 2013-10-23 07:47:17 följande:
    Jag plussade igår på min födelsedag :)
    Grattis! :D När har du bf? :) Hur gammal är du och hur länge har ni försökt? ;)
  • malin1985
    alliari skrev 2013-10-23 07:59:01 följande:

Tack! 1:a juli och det gick på första försöket. Är också 85:a.
    Va kul :) Har du ringt mvc än? Vart i landet bor ni? :)
  • malin1985
    alliari skrev 2013-10-23 13:42:33 följande:

Har inte ringt än. Känns lite tidigt. Har du?
    Jag ringde i måndags, har tid för hälsosamtal 15/11 och har inskrivning hos BM 5/12. :)
  • malin1985
    alliari skrev 2013-10-23 16:59:31 följande:
    Oj, kanske borde kolla upp det då :)

Man kan säkert vänta lite me de men ja tkr de e skönt att ha de klart ;) vart i landet bor du? :)
  • malin1985
    lillalilla90 skrev 2013-10-24 07:24:21 följande:
    Hur mår ni, alla? :) Själv var jag så otroligt hungrig igår att jag behövde äta konstant! Magen kommer ju börja växa i rekordfart av andra anledningar är bäbis om det fortsätter såhär, haha.
    Jag mår bra, trött som fan o hungrig nästan hela tiden bara :P Har molvärk i magen lite då och då men de e väl bara att livmodern växer antar ja. :) Känner av liiiiite illamående o ömma bröst, men de kommer troligtvis öka snart ;) Men de e de ju värt :D hehe
  • malin1985

Nån som har nåt tips på ett nyttigt o mättande mellanmål? Nu äter jag risifrutti men de känns lite för onyttigt tycker jag. Orkar inte hålla på o laga nåt så de får gärna va nåt man kan köpa färdigt :p

• malin1985
    Vifslan skrev 2013-10-24 07:43:12 följande:
    Jag plussade i måndags till min förtjusning! Skulle haft BF  31 maj/27 juni beroende på när jag blev gravid. Är osäker, hade inte testat men min mens i augusti var konstig. 

Nu har dock min sambo fått kalla fötter och vi (..) bestämt oss för att vi inte kan ha barnet. Jag har skrapnningstid i november men vi ska in på familjerådgivning innan. Vi har bara varit tillsammans i tre år och är båda universitetsstudenter. 

Är det någon mer som har haft extremt ömma bröst? Skriker till så fort något snuddar dem :) har haft ont i ländryggen över en månad och trodde att jag hade blivit allergisk mot något eftersom min mage har strulat (sen plussade jag och fick en annan förklaring). Kul med så många som har plussat!  
    Hur gamla är ni? Va tråkigt att din sambo fått kalla fötter.. Hoppas att du inte går me på att göra nåt DU inte vill bara. 
    Mina bröst är inte så ömma än, lite grann bara men inte så att det stör. Ont i ryggen har jag dock, särskilt när jag står upp.

• malin1985
    Lin90 skrev 2013-10-24 10:04:21 följande:
    Fick + i måndags, inte vågat tro detta då jag fått ma v 9 med skrapning den 26/9 haft två negativa tester efter och nu positivt test, beräknad mens idag... Trodde det absolut inte det kunde gå så fort :) har nämligen pcos i botten.
    Grattis och välkommen :) Jag har hört att man lättare blir gravid direkt efter missfall eftersom att kroppen är mer förberedd då eller va man ska säga. ;)
    När blir BF för dig? :) 
Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014