Första barnet bf i juli 2014
Nu har det ju inte gott så lång tid, bara 1 vecka sedan jag fick första svaga svaga pluset. Men jag trodde jag skulle bli sockergalen och svullna rejält när jag blev gravid.
Men istället har mitt sockersug försvunnit helt, är inte sugen på godis/fika mm alls. Dessutom så har magen gått igång bra. Så jag har faktiskt gått ner 1,5 kg sen jag plussade och jag är mindre svullen om magen nu när jag inte äter godis. Jag hopas hoppas det håller i sig! 
Hittade en intressant sida om fosterutvecklingen. Jag tycker iallafall sånt där är jätteintressant. Det finns info och massa små video snuttar med helt sjukt bra bilder på fostret.
www.ehd.org/resources_bpd_illustrated.php&language=87
Berätta gärna hur det gick sen!
Kul att jag inte var ensam om att tappa sockersuget. Man skulle ju vara gravid jämt ju hehe.
Men tunga lyft är det farligt i början av graviditeten också?
Inatt vaknade jag av att jag hade rejäl molvärk. Har mest haft en mildare variant fram tills nu men läste att det är helt normalt. Hade dock rätt svårt att somna om efter det så idag är jag riktigt trött........ Vet inte hur jag ska klara av dagen.... Om jag måste sjukskriva mig vet jag heller inte vad jag ska säga eftersom att jag inte vill berätta om graviditeten på jobbet än..... :/

Idag var ingen bra dag! Börja blöda idag på jobbet, kunde inte hålla tillbaka och börja böla och åkte hem.
Utför ett jobb som är stressigt med mycket tunga lyft så jag hoppas inte det är därför.
Är iallafall hemma imorgon och kontaktar barnmorskan. Men det här känns förjävligt :(