Första barnet bf i juli 2014
Blodet var iallafall mörkt och nu har det avtagit så det kommer bara lite lite när jag varit på toa.
Blodet var iallafall mörkt och nu har det avtagit så det kommer bara lite lite när jag varit på toa.
Kram
Kram
Pratat med gym nu som sa att dom inte kunde göra nåt. Inte ens ta ett blodprov och följa upp hcg nivån på det. Blöda vänta och ta nytt test om några veckor.
Fyf*n rent ut sagt att man ska behöva gå ovetandes i flera veckor.
Hon var ju väldigt trevlig och snäll men ska det verkligen vara så dåligt med resurser att man inte ens kan få en tid till blodprov :(
KristinaS: om jag vore du skulle jag åka till gyn-akuten och då lovar jag dig att de tar blodprov och vul, de fick jag göra när jag fick mf i våras:/ stå på dig! Kram!!
KristinaS: nä vad dåligt!:o usch vad tråkigt ;(
Prova ring mvc imorgon och säg som det är och att du är jätteorolig, inte kan sova eller gå till jobbet för att du inte kan tänka på något annat så de måste göra ul eller vul på dig akut! Lider med dig och hoppas verkligen det inte är något farligt! Massa kramar!
KristinaS: nä vad dåligt!:o usch vad tråkigt ;(
Prova ring mvc imorgon och säg som det är och att du är jätteorolig, inte kan sova eller gå till jobbet för att du inte kan tänka på något annat så de måste göra ul eller vul på dig akut! Lider med dig och hoppas verkligen det inte är något farligt! Massa kramar!
Tyvärr blev det ingen bebis för min del, det är ett missfall jag har nu.
Men jag önskar er andra tjejer lycka till med era graviditeter! Tack för stödet och kramar till er.