• molly50

HJÄLP! Ta tillbaka ex trots känslor för annan? (lång)

Anonym (Dilemma) skrev 2013-10-31 11:40:24 följande:
    Nja, det är inte så att han behöver mig för att han mår dåligt utan tvärtom, att han mår dåligt för att han saknar mig och är nästan övertygad om att det aldrig kommer bli nåt mellan oss igen. Vad jag vet har han bara ljugit för mig en gång, och ärligt talat så förlåter jag det. Det känns lite jobbigt för att jag trodde verkligen att han var den mest perfekta killen i hela världen, det kändes så när vi var tillsammans, men uppenbarligen är han ju inte det eftersom jag gillar B mer. Men å andra sidan kan jag ju inte ha mer än ett fantasiförhållande med B...

Jag skulle inte säga att oförutsägbarheten lockar mig, då jag är en person som behöver ha ordning på allt. Jag behöver ha scheman för alla dagar (dock mentala sådana, jag sitter inte och ritar scheman men behöver veta vad som gäller) och tycker inte om när oförutsedda händelser inträffar som jag inte är förberedd på eller när planer ändras i sista stund, då brukar jag ofta kunna krascha helt och sluta fungera. Så nej, oförutsägbarhet är inget som attraherar mig.
    Jag hade känt mig väldigt osäker på det här exet då han,efter att han dumpade dig,verkar ha bytt flickvänner som andra byter underkläder.
    Jag hade undrat om han ville ha mig tillbaka för att han verkligen älskar och saknar mig eller om han bara vill ha mig tillbaka för att slippa vara ensam och sen dumpa mig igen när han träffar någon mer intressant.
    Jag vet inte om jag hade velat ta honom tillbaka under de premisserna.
    Inte heller hade jag velat ha ett fantasiförhållande med någon jag aldrig kunde få. Det hade fåt mig att må dåligt i det långa loppet.
    Jag hade nog hellre fortsatt att vara singel och letat efter någon annan,bättre,person.
  • molly50
    Anonym (Bump) skrev 2025-11-06 14:23:57 följande:
    15 år gammal tråd som hittats av en spammare 
    Ok. Sorry. Missade det! 
Svar på tråden HJÄLP! Ta tillbaka ex trots känslor för annan? (lång)