Gravid på egen hand med Pco?
Har också blivit gravid med PCO!Första gången så hade jag bara nån vecka innan fått reda på att jag hade just PCO, och sen plussade jag, vilket resulterade i en frisk dotter! Under tiden då så motionerade jag och gick ner drygt 10 kg, är överviktig.
Blev gravid igen förra året i januari, tyvärr så slutade det i utomkvedshavandeskap, ägget hade fastnat och satt på äggledaren, så var tvungen att avsluta den graviditeten... Fick då cellgift och fick då inte försöka bli me barn på 6 mån.
Nu har vi försökt i 1 år, inget har hänt ÄN. Har inte haft mens sen i slutet på våren, har aldrig hoppat såhär länge. Fick tips om att äta rosenrot för att få igång mensen, och mkt riktigt, 29 dagar efter jag börjar med rosenrot så kom mensen :) som nu pågår..
Då jag blev gravid förra året, så åt jag LCHF. Det ska tydligen vara mkt bra för våra hormoner. Har testat det nu i början på hösten igen, men tappade gnistan där ett tag. Ni vet där när man bara vill ge upp och försöööker sluta tänka på allt som har med syskon att göra.. Men nu ska jag försöka ta tag i det igen. Ska nog även kontakta gyn och se hur det ser ut med mina hormonvärden och pco:n..