Jag har själv dessa problem som TS beskriver, och det börjar bli allvarligt för familjeförhållandet.
Min stackars fru får inte i närheten av det sex hon vill ha och förtjänar, och hon är riktigt trött på mig.
Mina problem med att få erektion eller behålla en erektion började troligen med piller.
Jag tog "Reductil" för att hjälpa mig att gå ner i vikt, när jag tog det så var det stört omöjligt att få stånd, och efter jag slutade så har det svajat.
När vi först träffades så var det absolut inga problem, vi hade romantiska dagar på hotell och gick inte utanför rummet på hela tiden.
Nu jobbar jag mest hela tiden, stressad, barnen är alltid hemma eller på väg hem, och frugan vill inte att jag tar piller för - då är jag inte upphetsad på grund av henne utan på grund av pillerna.
Har försökt förklara att min hjärna är alltid lika upphetsad av henne, pillerna bara hjälper till att föra fram budskapet till verktyget, men det hjälper inte. Har vi tur så får vi det att funka en gång i veckan.
Jag tillfredställer henne gärna med alla medel jag kan, men det har tydligen blivit princip sak, hon vill att jag ska vara hård tills hon kommer, och jag.
Idag så sa hon efter ett misslyckat försök "Jag klarar inte detta längre", så jag svarade; "ge mig alternativen."
Vete fn vad jag ska göra.
Jag vill ju att hon ska vara lycklig, och jag har gjort henne lycklig innan, hård eller inte.
Känner mig jävligt misslyckad.