• Baam

Så j***a trött på mitt vuxendagis!!!

HÅLLER MED!!!!!!!!!!!

Börja ett sånt program idag. Ja , va gjorde ja? Satt på fb. Jag har redan cv klart m.m.
    Det är vuxendagis. Vet ej varför jag ska vara där, o dottern tvingas gå långa dagar för något som är totalt medningslöst. Jag gjorde mer nytta hemifrån.

Funderar starkt på skita i det. Totalt värdelöst! 

• Baam

Det sjukaste är jag fick en utbildning i gåva. 4 uppgifter kvar innan examen. - Soc tvingar mig att avsluta annars får jag ej pengar. Ja, vad hade jag för val???? (Pluggar nu i smyg..)

Seriöst? Ja, så nu måste ja gå vuxendagis. Jättenödvändigt när jag hade suttit med en examen nu och förmodligen haft ett arbete inom kort. Men nejnej, de gick ej.

• Baam
    Anonym (Arbetslös) skrev 2013-10-22 14:24:38 följande:

Surt! Hoppas att det går bra för dig när den är klar.
    Ja men lär ju dröja eftersom man måste gå vuxendagis på dagarna. 

Haha / Inte bitter 
  • Baam
    linnea09 skrev 2013-10-22 18:46:34 följande:

Det är ju helt sjukt att folk nuförtiden bara kan få sysselsättning eller praktik.Visst,några få får jobb.Men jag börjar tvivla på om jag kommer kunna få ett vanligt jobb.Har varit arbetslös i 9 mån och söker överallt.Händer ingenting.Till slut kanske man hamnar i någon sysselsättning.Med så många 100000 arbetslösa och så lite jobb lediga..Det går helt enkelt inte ihop.Och när blir det bättre?Om 5 år?10 år?Man kan inte leva på existensminimum så länge.Om man inte har a-kassa eller sedan får bidrag på 4-5000 kr i månaden.Vad blir det för liv?
    Politikerna bryr sig helt enkelt inte vad som händer med oss. 

Är tidigare missbrukare och kriminell. När jag läser det där ser jag mig en framtid i samma helvete om man ska behöva va arbetslös i 100 år till. Sorligt men sant, så kändes de att läsa de där. Då får man iallafall pengar.
Svar på tråden Så j***a trött på mitt vuxendagis!!!