Så j***a trött på mitt vuxendagis!!!
bravo!
alltså tumme upp där.
Märkligt att vi har så svårt att hitta vikarier när så många vill jobba.....
Förstår dig så!! Min man är också i fas 3. Helt meningslös sysselsättning. Sitter kanske 75% av dagen. Ändå måste han vara där hela dagen! Åker buss 6.40 på morgonen kommer hem 16.40 ibland 17.00. Får ut dryga 9000 kr mån på heltid! Helt värdelösa handledare! Har tagit upp det med af flera ggr utan frsmgång. Platsen han är på tjänsar åtskilliga tusenlappar per månad på honom! De betalar inte en krona! Så här ser verkligheteb ut för tusentals människor i Sverige!
Handlar tyvärr bara om att få ner statistiken "arbetslösa" desperat försök ac moderaterna att få ner siffrorna.....
En spottloska och en örfil vore rimligt.
Jag kan också sitta på arslet. Nån som vill ge mig 9000 i månan för det?
om det nu tar så pass kort tid att skriva ansökningarna som du påstår ts, vad är det då som hindrar dig ifrån att köpa en kursbok i valfritt ämne, läsa in det och sedan tentera av det på komvux t ex?
Det är väl så att vissa inte kan göra mer av sitt luv än att förvaras på "vuxendagis", som ts kallar det.
Alla ligger på sin nivå och ts kommer ju inte vidare, hur hon än försöker. Hon säger ju att hon gjort allt hon kan.
Kan hon inte mer är det väl så hör det får vara då. Ts har nått sin peak i livet.