Inlägg från: msmurphy |Visa alla inlägg
  • msmurphy

Så j***a trött på mitt vuxendagis!!!

MammaIna88 skrev 2013-10-22 12:30:16 följande:
    Men HÅLL KÄFTEN H2O mineral! Ta din översittarattityd och gör något vettigt istället att klanka ner på TS. TS otroligt vilket tålamod du har som orkar vara trevlig och förklara för någon som verkar ha grava inlärningssvårigheter...
    He he. Ja, faktiskt. Läsförståelsen är inte på topp direkt.
  • msmurphy

Men varför kan du inte flytta? Du säger att du inte har barnpassning för ditt barn så jag antar att du är ensamstående och att pappa inte finns i bilden?

En KY-utbildning är oftast två år så då har du csn som räcker. Om du mpste flytta för utbildningens skull kan du alltid flytta tillbaka sen.

Annars kanske du kan bli dagmamma (nattmamma). Om det är tre års kö för nattis i Norrköping så lär det ju vara eftertraktad.

Eller som Ramborg föreslog nån slags hantverkare. Det finns ju lärlingsprogram för sånt. 

• msmurphy
    puss skrev 2013-10-23 09:07:46 följande:
    Det är väl så att vissa inte kan göra mer av sitt luv än att förvaras på "vuxendagis", som ts kallar det.
    Alla ligger på sin nivå och ts kommer ju inte vidare, hur hon än försöker. Hon säger ju att hon gjort allt hon kan.
    Kan hon inte mer är det väl så hör det får vara då. Ts har nått sin peak i livet.
    Vad fan är ditt problem? Tycker du att det är solidariskt att tala så till någon som mår dåligt av sin ssituation och faktiskt försöker förändra den?
    Mår illa av den här tråden. 
  • msmurphy
    puss skrev 2013-10-23 10:27:06 följande:
    Men vad är det med dig då? Jag visar lite förståelse för ts situation.
    Var inte så otrevlig och sluta hoppa på folk.
    Du visar förståelse genom att tala om för henne att hon aldrig kommer komma där ifrån? My ass.
Svar på tråden Så j***a trött på mitt vuxendagis!!!