Anonym (Också orolig) skrev 2013-12-31 12:21:46 följande:
Men! =( jag har länge tänkt skriva till dig, men har inte haft länge. Men jag förstår ditt dåliga humör, det är inte alltid så kul när folk skryter med sin bebislycka... Jag är inte heller så "positiv" idag... Sambon börjar vackla i olika frågor ang framtiden så nu är jag inte alls inställd på barn...Eller ja, vi är på ett annat ställe så vi kan inte direkt heller diskutera, men han antydde vissa saker, och jag är väl förbannad och kan inte starta en hetsig diskussion här. Så nu känns det som att det bara är bra om vi missar ÄL!!! USCH!
Nej, tråkigt! Men tillåt dig att bli förbannad! Ha sönder något och skrik, det brukar hjälpa. Om du inte kan göra det där du är nu, så gå ut och sparka på en gran, det tål de. :) (sen kan man ge granen en kram, det kan oxå kännas bra). Jag är inte lika bitter längre. Mannen tillftisknade fort, så vi missade inte äl. Men är fortfarande less på at folk inte kan låta ens privatliv och bebisplaner vara. Fick samma fråga igen på nyår "ska inte ni skaffa barn snart" av e person som inte alls har med saken att göra och jag bröt ihop. Man kan ju iaf hoppas att han som frågae tänker sig för nästa gång när han ser hur man kan reagera. Morr... Är iaf glad att jag har ett fantastiskt stöd av min man. Finns det ingen spydig kommentar som man kan ge som svar för att folk ska sluta fråga? Jag och mannen tar tacksamt emot svar...