• Anonym (Häftigt:))

Mirakelkräm för finnar (o rynkor med tydligen) :) joo det är sant!!

Tror eller ej. Min son har testat en ny kräm mot finnarna han har i pannan. Han har iof inga större besvär som en del kan ha så kanske det inte är lika effektivt för de som har fullt i hela ansiktet, alltså grova problem. Han lät det sitta över natten och imorses hade de krympt ihop jättemycket. Mkt mer än när han använt tandkräm eller Basiron. Vill ni veta vad han använt?? Håll i er.... Ac 3 comfort som är en kräm för hemorojder😂 ville bara dela med mig. Berätta gärna om du testat och om du tycker att det hjälpte.

• Svar på tråden Mirakelkräm för finnar (o rynkor med tydligen) :) joo det är sant!!
  • Anonym (Apotekare)

Det där blev konstigt, Alcosanal innehåller vaselin och trollhassel!

• Anonym (Häftigt:))
    Anonym (Rynkan) skrev 2013-10-24 06:26:03 följande:
    Ac3 Comfort innehåller inte kortison! Ja, jag testade den igår och jo visst har de få men ack så elaka finnarna från förra veckans stora chokladintag nästan gett med sig helt! Ang rynkor, eller kråksparkar får jag nog analysera vidare, har inte hunnit titta mig så noga i spegeln än

Vad kul!! :)) Ja Ac 3 verkar mkt mer skonsam än xyloproct som innehåller kortison.
  • Anonym (Rynkan)

Ok, jag smetade ju glatt in hela fejjan med analgel igårkväll och mina blemmor/finnar har nästan försvunnit!! Så glad, för imorgon ska jag på fest! :)

Ang rynkorna vet jag inte vad jag ska säga riktigt. Huden känns spänstigare och mycket fräschare idag, så absolut positiv till detta, men om det mildrat mina små (början) till streck i pannan tror jag inte men jag tänker testa ett tag (har ju köpt en tub så...). Kände mig ändå som en 20-åring när jag sminkade mig imorse ;) Smetade även in magen då någon nämnde något om slapp hud och det partiet känns också spänstigare.  

• Anonym (:D , den kommern)
    Anonym (Rynkan) skrev 2013-10-24 08:40:41 följande:
    Ok, jag smetade ju glatt in hela fejjan med analgel igårkväll och mina blemmor/finnar har nästan försvunnit!! Så glad, för imorgon ska jag på fest! :)

Ang rynkorna vet jag inte vad jag ska säga riktigt. Huden känns spänstigare och mycket fräschare idag, så absolut positiv till detta, men om det mildrat mina små (början) till streck i pannan tror jag inte men jag tänker testa ett tag (har ju köpt en tub så...). Kände mig ändå som en 20-åring när jag sminkade mig imorse ;) Smetade även in magen då någon nämnde något om slapp hud och det partiet känns också spänstigare.  
    :) Javisst ! Det är verkligen asbra, och jag har ruinerat mig och provat ALLT ..!

Jag är 49 och använt det här i ca drygt 4 år, jag har på riktigt knappt en rynka :D

Vilken använde du ?  
  • Anonym (Rynkan)
    Anonym (:D , den kommern) skrev 2013-10-24 19:57:35 följande:
    :) Javisst ! Det är verkligen asbra, och jag har ruinerat mig och provat ALLT ..!

Jag är 49 och använt det här i ca drygt 4 år, jag har på riktigt knappt en rynka :D

Vilken använde du ?  
    Jag har köpt en tub Ac3 Comfort, vilken använder du????

Igårkväll så hade faktiskt mitt kråkstreck i pannan (har en som börjar bli lite tydlig) nästan försvunnit!! Förvånad Kommer fortsätta med denna i ansiktet och se hur det ser ut om en vecka!
  • YummyMami
    Anonym (Rynkan) skrev 2013-10-25 10:49:45 följande:
    Jag har köpt en tub Ac3 Comfort, vilken använder du????

Igårkväll så hade faktiskt mitt kråkstreck i pannan (har en som börjar bli lite tydlig) nästan försvunnit!! Kommer fortsätta med denna i ansiktet och se hur det ser ut om en vecka!

Öh.. Wow? Vill absolut ha info om hur det är om en vecka!
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • umm abdilleh

Men det är väl inte permanent resultat. Säkert kommer rynkorna tillbaka när man slutar med det

• YummyMami
    umm abdilleh skrev 2013-10-25 13:19:43 följande:
    Men det är väl inte permanent resultat. Säkert kommer rynkorna tillbaka när man slutar med det

Om hemorrojd statistiken baseras på hur mycket folk köper det medlet så lär statistiken öka fantastiskt mycket om de funkar så bra och plötsligt är svenska folket det mest rövsjuka folk som finns i hela värden!
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se
  • Anonym (XY)
    YummyMami skrev 2013-10-25 13:33:31 följande:

Om hemorrojd statistiken baseras på hur mycket folk köper det medlet så lär statistiken öka fantastiskt mycket om de funkar så bra och plötsligt är svenska folket det mest rövsjuka folk som finns i hela värden!

SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

Det är en storsäljare världen över, alla modeller på catwalks använder analkräm i fejset. Själv rekommenderar jag face yoga, för långvarigt och biverkningsfritt resultat. Med andra fördelar som bättre mående i största allmänhet. Och JA , det funkar. 5-10 yngre blir du om du kör 10 minuter, 5 dagar i veckan i en månad eller två. Efter ett år har du baby face. 
  • Anonym (skrynklig)
    Anonym (XY) skrev 2013-10-25 14:57:03 följande:

SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

Det är en storsäljare världen över, alla modeller på catwalks använder analkräm i fejset. Själv rekommenderar jag face yoga, för långvarigt och biverkningsfritt resultat. Med andra fördelar som bättre mående i största allmänhet. Och JA , det funkar. 5-10 yngre blir du om du kör 10 minuter, 5 dagar i veckan i en månad eller två. Efter ett år har du baby face. 
    Har du någon länk eller tips på bra face yoga?
Svar på tråden Mirakelkräm för finnar (o rynkor med tydligen) :) joo det är sant!!