Ert dejtingmönster före ni blev ett par?
Vi började träna i samma förening. Vi umgicks inte direkt privat, men eftersom vi tränade en hel del och hade en ganska mycket aktiviteter med föreningen så sågs vi ändå väldigt mycket, plus att vi hade en hel del kontakt över internet. Kom alltid bra överens. Någon av oss hade dock alltid partner så det blev aldrig riktigt att vi såg på varandra på det sättet.
En helg så var resten av föreningen bortresta och ingen av oss hade något vidare kontaktnät i den staden eftersom båda var inflyttade, så han föreslog att vi skulle hitta på något. Jag åkte bord till honom..vi satt och pratade hela natten och kom fram till att vi trivdes väldigt bra ihop.
Efter det flyttade jag i princip in hos honom. Jag sov nog hemma max 10 gånger innan vi flyttade ihop på riktigt ett halvår senare. Eftersom jag i princip flyttade in direkt så blev ju allt ganska mycket "vardag" på en gång, vi gjorde nog samma saker då som nu.. tränar, myser framför en film, lagar mat ihop, åker iväg på små miniutflykter och liknande.
Vi låg lite lågt eftersom han var nybliven singel så officiellt så blev vi nog ett par 3-4 månader senare, men båda två kände redan första kvällen att det här var något att satsa på. Idag är vi gifta, har köpt lägenhet ihop och försöker bli med barn. (ett litet "hah!" till alla dom som gnällde över att det "väl går lite väl fort fram nu")