Ert dejtingmönster före ni blev ett par?
Ni som lever i en relation, hur träffades ni?
Hur ofta träffades ni i början och vad gjorde ni när ni sågs?
Och hur lång tid in i dejtandet blev ni ett par?
Snälla dela med er av er erfarenheter!
Jag har träffat en kille sen i mitten av September. Vi är 26 & 28 år gamla.
Vi har varit ute med gemensamma vänner, tittat på film hemma hos varandra, lagat mat ihop på vanliga veckodagar.
Sover över hemma hos varandra, har massa sex som blir bättre och bättre, duschar ihop och äter sena frukostar i timmar. Skrattar massa ihop och trivs med varandra. De gångerna vi sover ihop ligger vi tätt intill varandra och han håller om mig hela natten.
Han är en sån där typisk "helylle" kille som är snäll rätt igenom och vi kommer från samma typ av bakgrund med gifta föräldrar, normal uppväxt, nära relation till familjen och vi har båda rest runt mycket i världen i yngre år.
Vi ses ungefär 2 gånger i veckan men hörs ganska lite emellan. Vi har krävande jobb båda två och är väldigt upptagna. Han är dessutom i sluttampen av sin ekonomiutbildning och kommer ha väldigt lite tid över till annat fram till den sista tentan är skriven i December. Jag håller på att byta jobb och står inför en ganska krävande anställningsprocess och ev. utbildning om jag får jobbet.
Men allt det här kommer lugna ner sig så småningom.
Vad skulle ni kalla denna typen av relation? För min del känns det som vi är på väg mot att bli ett par, men just nu känns det som jag befinner mig i ett ingenmansland. Varken singel eller helt upptagen liksom..
Eller, jag kan absolut inte tänka mig att träffa någon annan just nu så det är väl svaret på min egen fråga egentligen. Men jag vill inte stressa fram ett förhållande utan då får det hellre ta lite längre tid.