Inlägg från: Lejonmamman01 |Visa alla inlägg
  • Lejonmamman01

Ert dejtingmönster före ni blev ett par?

Din fråga är så utanför mina referensramar, eftersom jag aldrig skulle ha sex med någon förrän jag var klar över att vi "var ett par", "hade en relation", eller vad man nu vill kalla det för. Men du kanske lever efter andra normer..? Det enda du kan göra i så fall, är väl att fråga killen vad HAN anser att ni har för relation. Och känna efter om du håller med, och om du nöjer dig med det (ifall han menar att ni bara är vänner som har sex dessutom).

• Lejonmamman01
    Anonym (Fiolstråken) skrev 2013-10-24 17:31:01 följande:
    Det skulle jag aldrig våga! Foten i munnen Sex betyder för mycket för mig i en relation för att jag ska våga "köpa grisen i säcken". Tänk om killen skulle ha en minipenis... eller om han skulle ha saker för sig i sängen som jag ogillade... nej, tack. Jag tror inte att så många idag lever efter principen "inget sex innan definierad parrelation". 

Fast jag sa inte att man måste gifta sig. I en kultur som förbjuder skilsmässa.

Risken med att ha sex innan mannen anser att man är hans flickvän/partner, är att han tycker att man är för lätt. Bara en av en lång rad erövringar - i jakten på den kvinna som INTE går till sängs för tidigt... 
Svar på tråden Ert dejtingmönster före ni blev ett par?