• Anonym (Längtansfull.)

Desperat efter sex.

Vi har varit tillsammans i ca 10 år och är gifta, men hon tycker att sex är inte ett måste och jag tvärtom. Har vi sex 1-3 ggr/ halvår så är det nog ganska nära sanningen dom sista 6 åren. Hon har en gudomlig kropp sexig på alla sätt och jag blir upphetsad så fort hon visar sig naken och skulle kunna ta henne på stället. Hon jobbar som en tok och är "för trött" när hon kommer hem Om vi ska ha sex är det alltid jag som får ta initiativ och har inget emot det, men det skulle vara skönt om hon med skulle göra det, jag skulle bli tokkåt isåfall. Älskar att se henne njuta och ge henne oralsex, men hon vill aldrig komma... som om det skulle låsa sig för henne eller så vågar hon inte släppa kontrollen? Dom få ggr vi har sex så säger hon att det är så otroligt skönt och att vi måste ha det oftare, men det stannar vid det och händer inget mer.
    Jag älskar verkligen henne på alla sätt, men saknar sex, Upphetsning ( inte egentligen, jag är konstant upphetsad), spontaniteten. För mig är sex så otroligt viktigt, men inte för henne.
    Jag har köpt leksaker till henne som hon använder emellanåt och när jag sett det så tänker jag alltid nu blir det av.... men icke.
    Har installerat en kamera som filmar vid rörelser och sett henne att hon smeker sig själv men inte så ofta. Om jag är svartsjuk? Nä faktiskt inte och skulle hon ha sex med någon annan så skulle jag mer än gärna titta på, bara hon blir kåtare och vill ha mer sex. Har förslagit det men inte då, även trekant med kille, trekant med tjej, parsex då säger hon bara gud vad äckligt????? Sex är inte äckligt, sex är fint och ska njutas av.   
    Det är tur att man kan råda bot på det själv 7-10 ggr/ vecka. Skulle det komma fram en tjej/ kvinna eller ett par och fråga om jag vill ha sex med dom så skulle det vara otroligt svårt att stå emot. Inte för att jag skulle lägga några känslor till personen man har sex med, utan bara ren äkta kåthet. 
    Vad ska jag göra?
    Vad skulle ni ha gjort?

• Svar på tråden Desperat efter sex.
  • Anonym (Prosex)

Jag skulle tagit en rejäl funderare om det är såhär jag vill ha det för resten av mitt liv..

• Anonym (Längtansfull.)

Ja du jag har vänt ut och in på detta flera ggr.

Älskar henne som en galning och vill verkligen att få detta att funka.

• Anonym (Längtansfull.)

Ja det säger hon iallafall. Men om det är äkta, det vet man ju inte, men det känns det ju som.
    Kanske en själv som är blåögd och hoppas in i det sista. 

• Anonym (Prosex)

I min värld så skulle jag inte kunna hålla mig borta från den jag älskar... Närhet intimitet och sex är det som gör att två personer hör ihop på ett annat sätt än vad vänner gör... Jag skulle heller inte kunna leva med att en person, som jag älskar, ratar och avvisar mig ...

• Anonym (Längtansfull.)

Prosex. Nä det stämmer och jag vill vara tillsammans me dmin familj ehla tiden så mycket det bara går, men hur länge orkar man?

Cuddles en avancerad kamera. Vill bara få bekräftat om hon har sex med sig själv.

Såg i en annan tråd att stelhet i höft, rygg, lår, sätesmuskulatur ger minskad blodtillförsel till bäckenet och även minskad "kåthet" och att en kvinnan som skrev det här hade tränat styrketräning och inte stretchat. Men börjat nu och kände att kåtheten började krypa på henne igen.

Kanske kan vara värt att testa   
    Kanske får börja hjälpa henne med streching m.m.      

• Anonym (Prosex..)

Ja eller börja prata med henne om varför hon inte vill... Sex och närhet är inte samma sak och har nog inget med stretching att göra... Hur är hon mot dig i övrigt? Kramig gullig varm omtänksam?

• Cuddles

Är det verkligen lagligt att filma andra utan deras vetskap, även om det är din fru.
    Kanske det har något med att kunna lita på varandra. Lusten kan försvinna väldigt lätt då.

• Johanseek

Prosex: Försöker prata med henne om detta, men hon har otroligt svårt att prata om sex och lust.
    Närhet så försöker jag krama, pussas, berömma henne, påpeka små detaljer som hon gör och som jag uppskattar m.m.

Cuddles: Om du läser mitt inlägg igen så ska du se att det här har hållt på ett par år, kameran har endast funnits i ca 1 månad. För att få bekräftelse om hon ens onanerar med sig själv. Det finns inte en filmsnutt kvar. och nej jag har rätt att sätta upp kamera var jag vill inne i mitt eget hus, så länge det inte filmar utsidan. Men det är inte det som är problemet som du vill måla upp med att kunna lita på varandra och kamera.

Och nej lusten för henne har aldrig riktigt funnits där och tyvärr så har den minskat från det lilla som fanns en gång.

Därför tror jag lite som jag beskrev att den här kvinnan som var stel och kort i musklerna hämmar allt, rörelser, det känns inte bra, man har ont, sämre blodtillförsel som gör att känseln minskas m.m.

Samma lika är det ju när fingrar och armar domnar, man tappar känsel och tycker det är obehagligt att röra eller att någon rör i en domnad del, jag vet inte men aspekten kan ju faktiskt vara så och varför inte testa allt möjligt för att se vad man kan göra för att hjälpa till.
    Behöver ju inte vara så, men att vara rörlig i kroppen har ju sina fördelar som minskad stelhet m.m. och det kan ju aldrig vara fel.

Samtidigt tror jag att hennes jobb som hon har "Tar aldrig slut" utan fortsätter när hon kommer hem och känner en förpliktelse att göra sitt allra bästa hela tiden.

Många aspekter i det hela.
    men det gäller att hitta den ömmande punkten till det hela, då tror jag att allt löser sig (förhoppningsvis)         

Svar på tråden Desperat efter sex.