• Anonym (Längtansfull.)

Desperat efter sex.

Vi har varit tillsammans i ca 10 år och är gifta, men hon tycker att sex är inte ett måste och jag tvärtom. Har vi sex 1-3 ggr/ halvår så är det nog ganska nära sanningen dom sista 6 åren. Hon har en gudomlig kropp sexig på alla sätt och jag blir upphetsad så fort hon visar sig naken och skulle kunna ta henne på stället. Hon jobbar som en tok och är "för trött" när hon kommer hem Om vi ska ha sex är det alltid jag som får ta initiativ och har inget emot det, men det skulle vara skönt om hon med skulle göra det, jag skulle bli tokkåt isåfall. Älskar att se henne njuta och ge henne oralsex, men hon vill aldrig komma... som om det skulle låsa sig för henne eller så vågar hon inte släppa kontrollen? Dom få ggr vi har sex så säger hon att det är så otroligt skönt och att vi måste ha det oftare, men det stannar vid det och händer inget mer.
    Jag älskar verkligen henne på alla sätt, men saknar sex, Upphetsning ( inte egentligen, jag är konstant upphetsad), spontaniteten. För mig är sex så otroligt viktigt, men inte för henne.
    Jag har köpt leksaker till henne som hon använder emellanåt och när jag sett det så tänker jag alltid nu blir det av.... men icke.
    Har installerat en kamera som filmar vid rörelser och sett henne att hon smeker sig själv men inte så ofta. Om jag är svartsjuk? Nä faktiskt inte och skulle hon ha sex med någon annan så skulle jag mer än gärna titta på, bara hon blir kåtare och vill ha mer sex. Har förslagit det men inte då, även trekant med kille, trekant med tjej, parsex då säger hon bara gud vad äckligt????? Sex är inte äckligt, sex är fint och ska njutas av.   
    Det är tur att man kan råda bot på det själv 7-10 ggr/ vecka. Skulle det komma fram en tjej/ kvinna eller ett par och fråga om jag vill ha sex med dom så skulle det vara otroligt svårt att stå emot. Inte för att jag skulle lägga några känslor till personen man har sex med, utan bara ren äkta kåthet. 
    Vad ska jag göra?