• Anonym (Längtansfull.)

Desperat efter sex.

Vi har varit tillsammans i ca 10 år och är gifta, men hon tycker att sex är inte ett måste och jag tvärtom. Har vi sex 1-3 ggr/ halvår så är det nog ganska nära sanningen dom sista 6 åren. Hon har en gudomlig kropp sexig på alla sätt och jag blir upphetsad så fort hon visar sig naken och skulle kunna ta henne på stället. Hon jobbar som en tok och är "för trött" när hon kommer hem Om vi ska ha sex är det alltid jag som får ta initiativ och har inget emot det, men det skulle vara skönt om hon med skulle göra det, jag skulle bli tokkåt isåfall. Älskar att se henne njuta och ge henne oralsex, men hon vill aldrig komma... som om det skulle låsa sig för henne eller så vågar hon inte släppa kontrollen? Dom få ggr vi har sex så säger hon att det är så otroligt skönt och att vi måste ha det oftare, men det stannar vid det och händer inget mer.
    Jag älskar verkligen henne på alla sätt, men saknar sex, Upphetsning ( inte egentligen, jag är konstant upphetsad), spontaniteten. För mig är sex så otroligt viktigt, men inte för henne.
    Jag har köpt leksaker till henne som hon använder emellanåt och när jag sett det så tänker jag alltid nu blir det av.... men icke.
    Har installerat en kamera som filmar vid rörelser och sett henne att hon smeker sig själv men inte så ofta. Om jag är svartsjuk? Nä faktiskt inte och skulle hon ha sex med någon annan så skulle jag mer än gärna titta på, bara hon blir kåtare och vill ha mer sex. Har förslagit det men inte då, även trekant med kille, trekant med tjej, parsex då säger hon bara gud vad äckligt????? Sex är inte äckligt, sex är fint och ska njutas av.   
    Det är tur att man kan råda bot på det själv 7-10 ggr/ vecka. Skulle det komma fram en tjej/ kvinna eller ett par och fråga om jag vill ha sex med dom så skulle det vara otroligt svårt att stå emot. Inte för att jag skulle lägga några känslor till personen man har sex med, utan bara ren äkta kåthet. 
    Vad ska jag göra?
    Vad skulle ni ha gjort?

• Svar på tråden Desperat efter sex.
  • Filippa01

Men är du helt från vettet?!? En kamera som filmar henne när hon smeker sig själv. Du spelar högt. Om jag var din fru och fick veta det skulle jag bli så j-a förbannad så jag vet inte vad jag skulle göra. Jag skullle givetvis lämna dig direkt och självklart polisanmäla dig.
    Jag kan ingenting om juridik men det kan OMÖJLIGEN vara tillåtet att filma någon utan den personens vetskap - inte ens i det egna hemmet. Eller?

• Johanseek

Filippa01: ja när du säger så att hon skulle bli förbannad och ev. lämna mig är ju ingen kul tanke.....
    men ja det är fullt tillåtet. http://www.voodoofilm.org/faq/1692

Filippa tack för din tanke det ställer det på en helt annan aspekt, jag ville ju bara ha reda på om hon gjorde det eller inte. Plockar bort den direkt. Eller sätter upp den för att få den som inbotts skydd istället och döljer den på så sätt.
    Då vi har haft ett per inbrott i området senaste året    Där gör den större nytta.

Jag är ju glad att jag sett att hon onanera och vet att lusten finns där iallfall ibland. Det gäller ju att komma till botten med vad som kan vara fel.

Att hon jobbar 140 % är en ganska bra och exakt siffra. Försöker få henne att det inte är hennes företag hon jobbar åt, det har blivi bättre men inte i närheten av 100 %.

Har ni några andra tips?
    Är det någon Kvinna/ tjej som känner likadant som min fru?
    Vad har ni gjort/ gör för att hitta tillbaka?
    Vad ville ni att era män/ killar skulle göra?      

• Anonym (Jag känner igen mig)

Jag kände precis som din fru och det var helt enkelt så att jag inte var kär i och älskade min man längre! Du söker och trevar desperat efter andra anledningar för det kan ju inte vara er kärlek det är fel på?!

• MikNis

Vad är det hon flyr ifrån?

Att jobba som en tok är en flykt.

• Anonym (o)

Det första jag reagerar på är inte att sexet är dåligt utan att det finns en kamera i huset som filmar henne utan hennes vetskap när hon onanerar för att du ska få veta om hon gör det istället för ha sex med dig. 

• FeliciaA2
    Johanseek skrev 2013-10-25 08:50:41 följande:

Filippa01: ja när du säger så att hon skulle bli förbannad och ev. lämna mig är ju ingen kul tanke.....
    men ja det är fullt tillåtet. http://www.voodoofilm.org/faq/1692

Filippa tack för din tanke det ställer det på en helt annan aspekt, jag ville ju bara ha reda på om hon gjorde det eller inte. Plockar bort den direkt. Eller sätter upp den för att få den som inbotts skydd istället och döljer den på så sätt.
    Då vi har haft ett per inbrott i området senaste året    smile4.gif Där gör den större nytta.

Jag är ju glad att jag sett att hon onanera och vet att lusten finns där iallfall ibland. Det gäller ju att komma till botten med vad som kan vara fel.

Att hon jobbar 140 % är en ganska bra och exakt siffra. Försöker få henne att det inte är hennes företag hon jobbar åt, det har blivi bättre men inte i närheten av 100 %.

Har ni några andra tips?
    Är det någon Kvinna/ tjej som känner likadant som min fru?
    Vad har ni gjort/ gör för att hitta tillbaka?
    Vad ville ni att era män/ killar skulle göra?      

Det är skit samma om det är lagligt eller ej. Så gör man helt enkelt inte!!!! Man filmar inte sin fru i smyg.

Kameran är ett övertramp utan dess like. Även om den är nedtagen. Om du hade misstänkt otrohet hade jag kunnat fatta lite av vad det är du gör men även då visar det på ett kontrollbehov som är sjukt.

Fundera på om det finns fler liknande saker du gör med/mot henne. Sånt som du tycker är kärlek och omsorg men hon kanske inte uppfattar likadant.

Se dig i spegeln!
  • MikNis

På vilket sätt hjälper det dig att du har konstaterat att hon smeker sig själv.

Det du ska fokusera på är att få förhållandet till att fungera, det gör du inte genom att spionera på din partner.

Kan du prata med din kvinna? 

Har hon förtroende för dig?  

• Anonym (Trött)

Det där skulle lika gärna kunnat vara min Karl som skrivit. Utom det med kameran då det skulle han aldrig våga sig på.

Men till saken. Jag är hemma med vårt barn och han jobbar mycket. Jag har i princip aldrig lust längre. Jag är trött och helt slutkörd. Inte heller bekväm med mig själv och min kropp längre. Jag vill ha mer sex men det har nästan blivit ett måste och då har jag ingen lust alls. Karln försöker och försöker har köpt leksaker, masserar är romantisk osv och gör egentligen inget fel.

Det som har hjälpt oss en del är att jag började extra knäcka som model och fick tillbaka en del av min självkänsla. Vi har börjat mysa mer utan sex då jag inte ens ville kyssas mer än en puss då jag kände att det alltid ledde till sex. Nu har vi sex betydligt oftare. Även om det inte alls är lika ofta som vi hade en gång i tiden då det var flera ggr om dagen. Men mitt bästa tips är att prata med henne och sen kanske försöka få till mys utan att det nödvändigtvis ska leda till sex. Ju mer mys desto större chans att det tillslut börjat leda till sex igen. Det viktiga för mig var att veta att det inte behövde gå längre än pussar kramar och mys och att vi bara kunde hålla om varandra. Kraven man får på sig att man måste ha sex dödar sexlusten på en gång.

Hon kanske även kan få tillfredsställa dig utan att ni nödvändigtvis behöver ha penetrations sex :)

Lycka till och hoppas att ni kan få upp lusten igen tillsammans! :)

• Anonym (Trötter)
    Anonym (Trött) skrev 2013-10-30 02:23:50 följande:
    Det där skulle lika gärna kunnat vara min Karl som skrivit. Utom det med kameran då det skulle han aldrig våga sig på.

Men till saken. Jag är hemma med vårt barn och han jobbar mycket. Jag har i princip aldrig lust längre. Jag är trött och helt slutkörd. Inte heller bekväm med mig själv och min kropp längre. Jag vill ha mer sex men det har nästan blivit ett måste och då har jag ingen lust alls. Karln försöker och försöker har köpt leksaker, masserar är romantisk osv och gör egentligen inget fel.

Det som har hjälpt oss en del är att jag började extra knäcka som model och fick tillbaka en del av min självkänsla. Vi har börjat mysa mer utan sex då jag inte ens ville kyssas mer än en puss då jag kände att det alltid ledde till sex. Nu har vi sex betydligt oftare. Även om det inte alls är lika ofta som vi hade en gång i tiden då det var flera ggr om dagen. Men mitt bästa tips är att prata med henne och sen kanske försöka få till mys utan att det nödvändigtvis ska leda till sex. Ju mer mys desto större chans att det tillslut börjat leda till sex igen. Det viktiga för mig var att veta att det inte behövde gå längre än pussar kramar och mys och att vi bara kunde hålla om varandra. Kraven man får på sig att man måste ha sex dödar sexlusten på en gång.

Hon kanske även kan få tillfredsställa dig utan att ni nödvändigtvis behöver ha penetrations sex :)

Lycka till och hoppas att ni kan få upp lusten igen tillsammans! :)
    Stycker "men till saken" stämmer alltför väl in på mig...hm...jag förstår det, vet det och ändå är det så svårt att acceptera det fullt ut när man har den lusten man har. Efter två år av uppvaktning, uppskattning och försök på försök har jag insett det du skriver...jo, jag insåg det tidigare med, men först nu kan jag "gilla läget" lite bättre efter många och långa diskussioner och dialoger. Det känns ju lite bittert givetvis då även min självkänsla givetvis fått sig en törn på resan.

Lusten hos den som har mindre lust eller nästan ingen lust alls måste komma från just den individen själv har jag fått erfara...annars spelar alla försök mindre eller ingen roll alls...det blir inte äkta annars. Men utan kommunikation går det inte alls.

Tröttheten är direkt obra tillsammans med övriga "måsten" och kontrollbehov m.m.

Vad var det förutom modelljobbet som fick dig att "vända" och tänka om?      
  • shack

Jag har bara varit med om att ett sådant förhållande tagit slut, inte att det blev bättre trots att vi talade mycket med varandra, gick i terapi etc.
    Finns inte lusten, men arbetsviljan, så är det valet gjort av din fru. Hon tycker att det är viktigare att duga i karriären än att finnas till för dig. Säg att du älskar henne, men att du går sönder inuti av att inte veta om du är älskad tillbaka. Blir det ingen förändring så skilj dig.

Svar på tråden Desperat efter sex.