• Ninnimehr

Förstföderskor GBG sommaren 2014

Hej!

Jag är 24 år, bor i gbg, flyttade hit för 5 år sedan och nu när jag väntar mitt första barn! Hade de vart kul att ha någon att prata med som bor i närheten, man vet aldrig, vi kanske behöver nån att umgås med när vi går hemma med en jätte mage eller när vi har en liten bebis!  =)  BF 29 Juni   

• Svar på tråden Förstföderskor GBG sommaren 2014
  • Enenina
    Ninnimehr skrev 2013-12-07 00:31:01 följande:
    Ja! RUL är rutinultraljud där dom kollar massor med saker på bebis! Att den mår bra och organ m.m utvecklas som de ska :)

Blir spännande på måndag på inskrivningen inte ofta man ser framemot måndagar
  • Emmmas
    Ninnimehr skrev 2013-12-07 00:31:55 följande:
    Va kul! Vilken vecka är du i?

Hej! Vecka 10+2 är jag i Just nu tycker jag tiden går såå långsamt haha. Önskar det vore juli nu så den lilla var färdigbakad och kunde titta ut
  • Enenina

Hemma med en huvudvärk from hell.måste nog tyvärr ta en panodil. Läst att man kan ta det men inte under en längre tid

• Emmmas
    Ninnimehr skrev 2013-12-07 10:55:25 följande:
    Emmmas va kul jag är i 10+3 idag :)

Ja det var roligt att vi var såpass lika i graviditeten! Är det ditt första barn också?
  • Emmmas
    Emmmas skrev 2013-12-08 01:36:35 följande:
    Ja det var roligt att vi var såpass lika i graviditeten! Är det ditt första barn också?

Jag glömde ju att gruppen heter "förstföderskor" ibland är minnet varken bra eller särskilt långt
  • carlaL
    Enenina skrev 2013-12-05 18:30:04 följande:

Bestämt var du tänkt ha inskrivningen? Jag har på barnmorskegruppen. Ja jag uppdaterar här nästa vecka
    Jag bor i Kärna, precis norr om Göteborg, så vi har närmst till Ytterby som har en barnmorskemottagning. 
  • Ninnimehr
    Emmmas skrev 2013-12-08 01:37:56 följande:
    Jag glömde ju att gruppen heter "förstföderskor" ibland är minnet varken bra eller särskilt långt

Haha jag är likadan! :) är så i vanliga fall men blivit värre nu under graviditeten! :p
  • Enenina
    Ninnimehr skrev 2013-12-07 00:32:56 följande:
    När har alla bf? Mitt flyttades till 1 juli :)
    11 Juli fick jag veta igår. Får se om det visar annat på RUL i februari
Svar på tråden Förstföderskor GBG sommaren 2014