Inlägg från: Sarah3 |Visa alla inlägg
  • Sarah3

bonus pappan, är detta konstigt?

Absolut inte okej!! En vuxen man ska inte dusch med sina styvbarn, speciellt inte när flickan är så gammal som 8 år! Då klarar hon nog det själv! Behöver ju inte betyda han har rört dem men redan det att duscha med dem får mina varningsklockor att slå! Försök prata med din dotter!

• Sarah3
    smurfen90 skrev 2013-10-26 22:49:07 följande:
    Ja alltså, jag är chockad och arg. Enligt henne hjälper han henne med håret. Men behöver han stå naken i duschen med henne för det? Har försökt få min dotter att berätta lite mer men hon säger inget.

Nej nej och åter nej! Prata med "Pelle" och ditt ex, på samma gång! Förklara att du tycker det inte känns okej, och förhoppningsvis kommer ditt ex inte tycka det heller. På så vis kan du kanske förhindra att något händer. Kan mycket väl tänka mej att han bara hjälper henne med håret Nu, för att sedan "hjälpa" med annat! Sätt stop innan det är för sent!
  • Sarah3
    smurfen90 skrev 2013-10-26 23:26:44 följande:
    Hur märker man att barnet blivit sexuellt utnyttjad? Hon var på akuten för hon hade ont i magen, resulterade i förstoppning samt svamp i underlivet.

Om du känner henne tror jag nog du märker! Hon kan verka undvikande, skamsen eller tillochmed överdrivet glad och "ovetande". Var upmärksam!
Svar på tråden bonus pappan, är detta konstigt?