inredning på distans, inredningskurser.se nån erfarenhet?
Hej!
Hoppar in här, då det säkert är fler som söker info om inredningskurser.se.
Det är en relativt dyr distansutbildning ( till viss del med träffar) så det är klart att man undrar.
Liksom signaturen ovan beskriver så är uppgifterna och innehållet i kursen bra. Dock tycker jag att det är mindre seriöst när lektionerna är fulla av stavfel och kommunikationen ( fortfarande) inte fungerar. Datum för träffar lämnas flera månader efter utlovat datum, saker skickas inte tillbaka som utlovat och rättningen av uppgifterna känns något hastat, ungefär som att de flesta får samma svar ( copy/paste).
Det är som sagt en dyr kurs, och hela tiden uppdateras hemsidan med nya kursstarter och utbildningar. På löpande band utbildas det alltså inredare genom inredningskurser.se, hur många jobb kan det finnas? I och med att det knappt förekommer fysiska träffar förstår jag att skolan kan göra så här. Men det upplever jag som oseriöst. Kommer inte kvalitén att sänkas ytterligare då?
Överlag en bra, rolig och inspirerande utbildning men som tyvärr saknar kvalité och av mig och kurskamrater upplevs som något oseriöst.