Inlägg från: AnnaKarinAK |Visa alla inlägg
  • AnnaKarinAK

Varför hatar folk SD?

Digestive skrev 2014-01-04 17:53:26 följande:
    Bara vekt. Vekt, vekt och åter igen vekt.

Ingen annan än vederbörande ansvarar numera för vederbörandes traditionsuttryck, åt det hållet har Sverige utvecklats åt. Om den sanningen känns så fruktansvärt skrämmande så kommer helt enkelt behovet av en slags nationalstat upp till ytan - svaga händer önskas hållas av starkare.

Kan för all del sitta med vederbörande vid nästa midsommar och hålla ryggen fri ifrån, ja, vet inte riktigt vad men visst kan det ställas upp.
    Tradition hålls inom FL-sfären som bestämmer vad som är tradition eller ej. .Du sitter enbart på brännäsan och glorifierar din egen självgodhet.
  • AnnaKarinAK
    sjuttiofemman skrev 2014-01-04 17:54:18 följande:

Tror inte en enda person resonerar så, detta är bara en del av de fördomar som avpixlat och annat skit sprider.

Klart att det finns intoleranta människor bland invandrare också, men då tycker jag att vi infödda svenskar bjuder in dessa till samtal istället för att som Sd och andra titta på dem med avsmak.

Med tolerans och en inbjudande hand kan vi öka integrationen, med avståndstagande blir effekten tvärtemot.
    Varför är det så svårt att förstå?
    Det finns nog någon som bryr sig i slutändan, dock ingen som bryr sig om din åsikt.
  • AnnaKarinAK
    Errol Flynn skrev 2014-01-04 18:00:23 följande:
    Tror inte du kan påverka någon på FL. Du är "preaching to the choir" så att säga.
    Tycker du bör hålla dig undan egna åsikter istället för att skapa dem. Fl är inte för alla, FL är för oss förnuftiga
  • AnnaKarinAK
    Eugenie skrev 2014-01-04 17:54:10 följande:
    Sven Stolpe t.ex.. Om du sedan insinuerar att det skulle bero på mentalsjukdom, så tror jag att du har fel. (Även om det såklart förekommer att mentalsjuka går vilse i religiösa grubblerier på olika sätt.)
    Man ska undvika att slicka på stolpar en vintrig lördags-kväll som denna. Även den som är mentalt sjuk vet bättre!
  • AnnaKarinAK
    Naranjos skrev 2014-01-04 18:04:06 följande:
    Sannolikt en dragning till pedofeli….
    Tror det mer handlar om en stolle såld på dragspel. Vad tror du?
  • AnnaKarinAK
    Eugenie skrev 2014-01-04 18:06:07 följande:
    Nä, nu har tråden spårat ur - och det gäller faktiskt personer på båda sidor!!!  Rynkar på näsan Nu lämnar jag den...
    Halleluja, prisad vare gud som skänkt oss jorden att stå på!
  • AnnaKarinAK

Det blir värre ge mig enbart lite tid...

• AnnaKarinAK
    Jenn86 skrev 2014-01-04 18:07:59 följande:
    Jag har helt missat det där med att svenskar inte får fira lucia. Upplys mig snälla.
    Och det var Disney som tog bort scener ur Kalles Ankas Jul, inte SVT.
    Svenskar har firat Lucia sedan tidens begnnelse... Nästa!
  • AnnaKarinAK
    Digestive skrev 2014-01-04 18:08:47 följande:
    Och människor som inte känner till hjärnans plasticitet har inte riktigt tillhörigheten att uttrycka sig om intelligens överhuvudtaget. Vad som stimuleras får stimulation får förmåga - och det sker, eller rättare sagt kan ske, i sådan omfattning i en mänsklig hjärna att den till och med förändrar sin fysiska och funktionella struktur fundamentalt.

Hjärnan kan reparera stora fysiska skador på grund av sin höga plasticitet - men Afrikaner som har fått för dålig stimulans angående logiskt figurtänkande, i sin tidigare omgivning, har tydligen inte en chans. Tomte

Vad har en människa som analyserar tillvaron med på en kausal nivå som återfinns i mattematik överhuvudtaget att säga om intelligens? Som sagt tidigare - stå lycklig över dessa understimulerade människor, för de ger iallafall en lyckosam jämförelse för vederbörande.
    Hjärnann består enbart ett par gråa substanser utan kopplingar till intellektet. Börja inte anaysera varför tråden är utdömd...
Svar på tråden Varför hatar folk SD?