Inlägg från: AnnaKarinAK |Visa alla inlägg
  • AnnaKarinAK

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-01-04 19:53:04 följande:

Men förklara gärna vad det är för landshat du pratar om? Varför är jag en landsförrädare (så brukar ni uttrycka er) om det enda jag vill är att alla medborgare och som har uppehållstillstånd i Sverige ska få samma möjligheter till utbildning och arbete? Dvs ingen ska diskrimineras pga sitt ursprung, kön, etnicitet eller sexuell läggning. När jag skriver så brukar det bli tyst på såna som du men du kan säkert ge ett nyanserat svar, författare som du är.
    Jg tycer det går över gränsen när kungen blir skjuten utan orsak utanför landets gränser, likt vår tidigare tappra kung kung Karl XII.

• AnnaKarinAK
    Enter Sandman skrev 2014-01-04 20:36:09 följande:

Sluta ljug och sluta projicera, 90% av svenska folket anser att såna som du är extrema och håller inte med dig i dina åsikter, det är dags att du tar till dig det nångång.
    Time for the sandman to enter the sand:

90 % av folket är bakbundna och ej förmögna att styra ditt påstende. Det ger 10 % utav befolkningen som redan är av samma åsikt. Vad ska man tro på?
  • AnnaKarinAK
    Enter Sandman skrev 2014-01-04 20:41:18 följande:

Inte för alla, en del klarar helt enkelt inte av att ändra åsikt eller ta in nån annans synpunkt, trots att dom får ny kunskap, oavsett vem som levererar den.
    Det är såna människor jag har svårt att inte känna förakt för, i synnerhet när deras okunskap, prestige, svaghet och dumhet drabbar andra.

Och då syftar jag inte på dig.
    Glöm vitryssen nu. De hade sin storhetstid för 10 år sedan men ii år tar vi guld även utan deras destruktiva chorea-fasioner.
  • AnnaKarinAK
    Crnac skrev 2014-01-04 20:46:56 följande:
    Verkligen inte, källa på det? Det är bara ni vänsterextremister som medvetet vill skada vårt kära fosterland.

Många är okunniga med.
    Som sagt det är vänsterarmen som somnar först först även om man ger sig ut i liften...
  • AnnaKarinAK
    themia skrev 2014-01-04 20:48:55 följande:
    Karl XII tapper?? Vilken historiebok har du läst? Götiska förbundets, eller ...?

Karl XII var vår kungalängds störste loser. P.g.a. storhetsvansinne slarvade han bort den svenska stormakt hans föregångare på tronen byggt upp. 
    Historier färblir bäst som de är utan fridstörare!
  • AnnaKarinAK

Alla borde veta att karuis och baktus gömmer sig bakom våra tänder. Istället för att förneka bör vi borsta gadden minst en gåpng om dagen

• AnnaKarinAK
    themia skrev 2014-01-04 20:58:58 följande:
    Läste inte du kapitlet när han slarvade bort den svenska stormakten?
    Läs baksidan på femhundringen istället för kasta bort livet på småsaker istället
  • AnnaKarinAK

När jag var liten lärde jag img att man skulle niga inför gubbar man inte kände....

• AnnaKarinAK
    sjuttiofemman skrev 2014-01-04 21:02:29 följande:

Nejdå, däremot har jag efterfrågat källor i tidigare debatter tex när någon förvirrad stackare ansåg att det finns en nordisk genpool och ville således hävda en nordisk nation baserat på det. Men artikeln han länkade till handlade bara om vem som såg mest svensk ut.
    Så varsågod och länka så ska jag granska.

Interasistmen.se är en bra sida med skärmdumpar från alla rasistiska utspel från Sd. Men Sd är nog inte ditt parti, de är nog för PK för dig. SvP ligger dig nog mer varmt om hjärtat, om du inte är ännu brunare än så.
    74 - 74

">

• AnnaKarinAK

Frågan bör istället ställas som följande:

Varför hatar alla mig?

• AnnaKarinAK

Yttrandefrihet har inget med rättighet att göra. En rättighet är en frihet tilldelat ett ansvar. Den som  missbrukar andras frihet skapar detta!

• AnnaKarinAK
    Crnac1 skrev 2014-01-04 21:16:21 följande:
    Ursäkta? Nu pratar vi om Carolus Rex - Lejonet ifrån norden.

Det här är inget som ni historielösa och okunniga Sverigehatare förstår er på. han har förmodligen gjort mer för dig än dina egna föräldrar.

Dessa Miljöhaverister asså Foten i munnen
    Jag tycker T rex är ett fint djur. Tog ett foto av den sista levande varelsen förra våren. Roooaaar!!
  • AnnaKarinAK
    sjuttiofemman skrev 2014-01-04 21:22:10 följande:

Nå har du nån källa på dina påståenden om att svenska folket vill ha ett etniskt homogent samhälle?
    Eller var det bara trams som vanligt?
    Jag tycker den här tråden har spårat ur för läääääääääääääänge sedan. Ge upp!
  • AnnaKarinAK
    Digestive skrev 2014-01-04 21:26:23 följande:
    Sveriges folktillväxt stagnerar naturligt och har gjort det sedan 1970, en ohållbar situation i ett kapitalistiskt penningsystem. Omfattningen pengar i Sverige har fördubblats de senaste 30 åren och om den saken anses ge förlust i "all statistik" och i alla ögon inom Sveriges gränser så finns det helt enkelt ingen koll därborta.

Att just vederbörandes fickor inte fylls har inte riktigt med saken att göra.

Immigrationen kan dock sänkas, även om det kunde få pågå några år till för en ordentligt hållbar fortsättning.

Den här synen om att en nation fungerar som ett företag verkar existera så gott som överallt. Det har missats mer än lovligt mycket med den uppfattningen. Vinster för en nation ser inte riktigt likadana ut och drivverken ser absolut inte likadana ut.

Utan immigrationen sedan 1970-talet så hade Sverige haft en befolkning på under 5 miljoner idag och haft lika mycket råd med välfärd som Estland i bästa fall. Människor som påstår något annat lever i det blå och har fått gult stänk på sig.

Immigration kan ses som ett dubbeleggat svärd (när urvalet, på grund av dålig efterfråga eller brådska, inte kan väljas ut hur som helst) som måste tas till emellanåt, för en nation där befolkning inte växer i antal naturligt. Önskas det någon syndabock så ligger kapitalismens penningsystem och bara väntar.
    En stagnerad tillvävxt beror helt uteslutande på att barnet i fråga inte har fått sig tillräckligt mycket vitamin-piller i sig. En löprunda om dagen skadar inte den som har omtivationen uppe....
  • AnnaKarinAK
    sjuttiofemman skrev 2014-01-04 21:37:24 följande:

Vad du tycker är inte relevant.
    Varför skriver du ens här? Du har ju inget vettigt att tillföra diskussionen.
    Eller så spammar du för att spola bort obekväma inlägg och frågeställningar.
    Vad jag nu än tycker är slutordet i den här tråden! En tråd baserad på idioti är enbart en tråd baserad kring ett gäng som tappat fotfästet till jorden. Ett gäng som tror de har möjlighet att styra mig ifrån att göra just detta.

Eller så spammar du enbart mig för att du väljer att inte lyssna. VIsst är det enkelt? Lyssna eller inte lyssna...
  • AnnaKarinAK
    Enter Sandman skrev 2014-01-04 21:44:36 följande:

Då ska inte jag vara sämre jag.
    Som tack för att du fortsätter skriva i tråden.

Här gott folk har vi vad vi får om vi röstar på sd, då får vi ......suffering.
    Den här låten tror jag speglar ditt liv rätt bra, så det är till dig suff nä, förlåt, Crnac förstås.

" rel="nofollow" target="_blank">

Skål
    Vill inte vara en sk "party-pooper". Men sanningen är den att vi alla enbart lyssnar på pippi lång-strump efter 8 på kvällen...
Svar på tråden Varför hatar folk SD?