Inlägg från: OneWish |Visa alla inlägg
  • OneWish

Varför hatar folk SD?

Dorian hittar på sin egen "fakta" som vanligt.

Hitler hade inte "något tusental" muslimer på sin sida. Innan du drar fram mer bullshit kan du ju läsa på om detta i stället. 
    Inte nog med att du förlöjligar dig själv när du ljuger om sådant så urholkar du ju alla argument för de som faktiskt försöker föra en saklig diskussion mot rasism. 

Börja med tex som har mängder med källhänvisningar om du ska börja med "står på wikipedia" argument också.

http://en.wikipedia.org/wiki/Relations_between_Nazi_Germany_and_the_Arab_world

Silent crystalline tears I cry. For all must say their last goodbye - to paradise.
  • OneWish
    Gert skrev 2014-04-13 13:11:24 följande:
    Lustigt hur man blir uthängd som rasist bara för att man säger att vi ska ta hand om de vi har först. 
    Det är så man antar ansvarsfulla människor tänker.

Men jag har lärt mig en sak när det kommer till dessa personer... de tror statskassan är oändlig, trots detta sitter idioterna sedan och vrålar om att sjuksköterskor tjänar för lite, vård och skola ska få mer resurser... 

Ja ta mig fan allt ska få mer resurser men själva vill de inte betala för det, majoriteten verkar ju jobba på något lågavlönat jobb och flera är ju samma puckon som röstat in alliansen för de skulle få någon hundring mer i plånboken.

Ingen vill ta ansvar för det, allt är därför SDs fel.
    Silent crystalline tears I cry. For all must say their last goodbye - to paradise.
  • OneWish

Det är väl svårt att inte tro mycket om er, ni beter er ju som små barn och varken motiverar eller kan dra fram minsta lilla fakta i något sammanhang.

• OneWish
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:21:41 följande:

Ett litet kul spel, som paus:

Vad är kul med det? o.O
  • OneWish
    Gert skrev 2014-04-13 13:22:46 följande:
    Det enda de gör är att länka barnsliga bilder.
    Jo jag vet hur de är, de andra har jag inte sett i andra trådar men dorian är lika vilsen i alla trådar han skriver i, ytterst sällan man läser något han skrivit som man tänker "hmm, ja där slår han huvudet på spiken med briljanta argument" snarare "vad mycket skitsnack han postar, var är familjelivs ignore funktion?".
  • OneWish
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:26:31 följande:
    Och, förresten, vet du att många SD-are, speciellt SDU-are, än idag är antisemiter? Ett av de stora kärnproblemen mellan moderpartiet och ungdomsförbundet, vilka man ska tracka främst, "arabmuslimer" eller "sionister".
    Umm antisemiter och sedan tar du upp "arabmuslimer"? 
  • OneWish
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:30:40 följande:
    Du kan ju se den här: www.svt.se/judarnas-och-muslimernas-gemensamm...
    Nej det kan jag inte, jag vet att islam och judendom är nära besläktade. Jag vet också att muhammed anses som en bedragare inom judendom... vilket är populärt bland islamister. 

Och du säger "det är mellanöstern det finns viss bitterhet mot staten israel", vilket är halvsanning men du undviker helt det faktum att israel/palestina konflikten har stort följe i hela islamvärlden...  hur islamstaterna ser på de mest judepopulerade länderna i världen vilka just är israel och USA. 
  • OneWish
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:35:50 följande:
    Citationstecken. Slå upp det ordet och återkom sedan.
    Slå upp vilket ord? Det betyder kortfattat uteslutande judehat. Kan du inte slå upp orden innan du börjar posta?
  • OneWish
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:38:10 följande:
    Nej, det följs av många i mellanöstern. Muslimerna i Kina, Kongo et al bryr sig inte lika mycket. Det bor liksom fortfarande många judar runtom i mellanöstern, och de får vara i fred. Märkligt va?

Vad du inte förstått är hur modernt det här problemet är, och hur mycket det är ett problem skapat av västvärlden. Se programmet och lär dig litet, vet ja'.
    Bor det många judar runt om i mellanöstern? Du kanske ska ta och uppdatera detta då... 

http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_population_by_country

När jag tittar över listan liten snabbt så är den första mellanösterstat jag kan se undantaget Israel som av naturliga anledningar ligger först... Iran med sina 10000 judar. Jag kanske har en helt annan definition på många än du har... 

Eller så är skillnaden att du hellre skriver något påhittat för att stödja dina påhittade fakta än gör någon "research" före du skriver överhuvudtaget?
  • OneWish
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-13 13:44:04 följande:
    Vänta nu, tror du att jag är judehatare alltså?? *skrattar mig fördärvad*
    Uh? Kan du inte läsa längre heller? Du skrev att många i SD och SDU var än i dag antisemiter... sedan drar du upp muslimer som första argument...

en antisemit hatar judar och judendom inget annat.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?