Inlägg från: LadyInRed |Visa alla inlägg
  • LadyInRed

Varför hatar folk SD?

Philipsson skrev 2014-02-21 14:59:11 följande:
    Du får träna på svenskan; 'de stackarna', heter det.
    Haha, så klart! Även om man är väl medveten om att de och dem inte är samma sak så är det enbart mänskligt att fela ibland. Jag är inget undantag,,,

Vad ville du bevisa nu egentligen? Att jag inte är äkta svensk eller att vi ska se ned på alla som inte är "äkta" svenskar?
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • LadyInRed
    Audhild01 skrev 2014-02-21 15:13:08 följande:
    Alltså, svenskar visar inte känslor på det där sättet. Skriker inte åt domaren. Skryter inte så förbannat om sig själva, vräker sig inte med sina pengar och sin lyx. Utan är mer ödmjuka (låtsas i all fall vara det), och sköter lyxkonsumtionen mer diskret.
    Och låtsas om att vi är bäst. Jo jag vet, vi är hemska...

Vi har det bra men kan inte sluta misstänka våra grannar. Vi har det bra men känner ett behov av att förvandla våra "svarta arbetare till vita", trots att vardagsrummet är välstädat varje fredag ^^

• LadyInRed
    Errol Flynn skrev 2014-02-22 14:08:34 följande:
    www.svd.se/nyheter/inrikes/sd-gar-framat-i-st...

Alla bor inte i förorten.
    Lycksökarna ger sig ut på vägarna med husvagnen på släp under sommaren. Flykten ifrån villa idyllen ut till förorternas camping-platser handlar inte enbart om att agera bromskloss ute på motorvägen, utan mer om en chans att få uppleva ett äventyr...
  • LadyInRed
    Errol Flynn skrev 2014-02-22 14:31:45 följande:
    Irländska asfaltsläggare?
    De är grunden till alla roadkills...
  • LadyInRed
    Politisk härdsmälta skrev 2014-02-22 15:13:04 följande:
    Ho kände uppenbarligen ett behov av att beskriva deras ställningstagande. Då tycker jag "vänder sig emot" ger en icke rättvisande bild när det handlar om mordhot.
    Nu ska vi inte vara såna...
    I'm not the righteous, I'm not the innocent I'm just a sign, it's all gone wrong
  • LadyInRed
    Ian Curtis skrev 2014-02-22 16:21:25 följande:
    De pissränne-krälande rödingarna, som ofta benämns som Sjöstedts fotsoldater har inte helt sällan haft otur med utbildningsgraden.

Gällande betydelsen av ett frågetecken så är det inte så klurigt som det kan verka, i det här fallet handlade det alltså om en direkt fråga till dig och inte om något hot.

Någon lokalpolitisk Sverigedemokrat i Flen som sagt någon "rasistiskt" idag förresten? Om så vore skulle antagligen jordens rotation upphöra.

Ibland önskar man att det fanns någon typ av hatsajt som sammanställde sådant, då kunde ju liksom rödingarnas intelligentia länka till den sajten på olika forum.

Har du tänkt på hur extremt viktigt för samhället det skulle vara?
    Har du tänkt på hur viktigt det är att undvika nedvärderande ord för att upprätthålla sin trovärdighet i en debatt?
    I'm not the righteous, I'm not the innocent I'm just a sign, it's all gone wrong
  • LadyInRed
    Ian Curtis skrev 2014-02-22 17:01:17 följande:
    Nej, sådant är faktiskt inte viktigt.

Vart har du fått det ifrån? Något Gudrun Schyman sagt?
    Ok, det är lugnt. Att kränka istället för att argumentera verkar mer tidsenligt än vettigt.

Du är i så fall min förebild...
  • LadyInRed
    Ian Curtis skrev 2014-02-22 17:14:07 följande:
    Tack!
    Tacka inte mig, tacka sarkasmen...
  • LadyInRed
    Ian Curtis skrev 2014-02-22 17:26:31 följande:
    Det är faktiskt inget fel på negrer.

Alla borde ha en.
    Jag har aldrig varit rädd för mörk humor heller...
  • LadyInRed
    Ian Curtis skrev 2014-02-22 18:19:44 följande:
    Mörk? Är du rasist?
    Nej inte egentligen, men om du tolkar mina svar som rasistiska så har tolkat nog för ikväll...
Svar på tråden Varför hatar folk SD?