Inlägg från: LadyInRed |Visa alla inlägg
  • LadyInRed

Varför hatar folk SD?

Ian Curtis skrev 2014-02-22 18:36:54 följande:
    Alla vita är rasister enligt rasforskaren Tobias Hubinette.

Se gärna den kunnige och klarsynte gurun Ekeroth läxa upp floskel-apparaten Ullenhag gällande Hubinette och rasism i Sverige.

avpixlat.info/2014/02/21/ekeroth-fragar-ullen.../

Själv lider jag av afrofobi och ser ärligt talat inga som helst problem med det, varför skulle det vara ett problem?
    Jag tycker inte om vit choklad. Är jag en rasist nu, då jag är en vit person som förnekar mitt ursprung?
    I'm not the righteous, I'm not the innocent I'm just a sign, it's all gone wrong
  • LadyInRed
    Ian Curtis skrev 2014-02-22 19:24:52 följande:
    Du är med stor sannolikhet rasist, jag också.

Alla andra också.

Detta beror på att det är ett mänskligt drag som är biologiskt betingat, en av evolutionens mest självklara grundpelare.

Korkade och obildade människor förstår ofta inte detta utan försöker påtvinga människor storskalig mångkultur, i många länder slutar det i inbördeskrig, i Sverige rånar araber och negrer svenskar enbart pga sin etnicitet

www.dn.se/nyheter/sverige/invandrare-krigar-m.../

Är du en av dom historielösa och korkade?
    Jag tycker inte historien borde återupprepa sig själv, då det enbart är ett bevis på att vi aldrig lär oss. Tragiska konsekvenser har aldrig hindrat det onde att smutskasta
    ">tidigare visdom.
    ..

I'm not the righteous, I'm not the innocent I'm just a sign, it's all gone wrong
  • LadyInRed
    Ian Curtis skrev 2014-02-22 19:47:34 följande:
    Du tycker alltså inte att historien ska återupprepa sig? Typ det som hände i Bosnien då mångkulturen slutade i inbördeskrig?

Det låter bra, då förutsätter jag att du aldrig någonsin igen röstar på något av sjuklöverpartierna som förespråkar massinvandring och evolutionärt omöjlig mångkultur.

Tack!, Nu när du är en ädel och ansvarsfull Sverigedemokrat känner jag mig lite tryggare faktiskt

(mitt barn kommer inte må bra av ett mångkulturellt samhälle)
    Att din färgblindhet förhindrar dig att se att jag verkligen är röd förhindrar inte mig ifrån att avundas din förmåga att kunna förenkla sanningen. Missförstå mig rätt nu, dina drömmar är nog en förebild för oss alla...
  • LadyInRed
    Velouria skrev 2014-02-22 21:23:33 följande:
    Hahah, jag älskar när de uttalade rasisterna visar sitt gristryne. Det blir med ens mycket roligare då. Jag hoppas verkligen inte att FL raderar deras inlägg.

Vem var det förresten som blev rädd för ett par bilder som visade någon som sköt på en bild av Åkesson och menade att det endast var detta som exemplifierade demokratiförakt och att det var detta som skulle ge konsekvenser för framtiden? Vad säger du nu när du läser de senaste rasistinläggen (t.ex. att någon som är röd ska dö och något lamt "negerskämt") ? Att de är helt i demokratisk linje? Drömmer
    Ett tomt skal av det jag brukar vara. Skuggor ur mitt liv hänger över mig.
    Hjälp mig nu, kom tillbaks. Låt mig äntligen få vila ut hos dig...

Rasister har tappat vad som är viktigt...
  • LadyInRed
    Audhild01 skrev 2014-02-22 21:34:23 följande:
    ...och nu kom inte de otäcka bilderna med, av någon anledning.
    Har du vaknat nu igen. Vad bjuder du på ikväll? Negerbollar eller dill-kött?
  • LadyInRed
    Velouria skrev 2014-02-22 21:37:46 följande:
    Nu hängde jag inte med...

• LadyInRed

• LadyInRed
    Gert skrev 2014-02-28 17:48:33 följande:
    En ansedd norsk finanstidningen skriver sanningen om hur mycket somaliska giftermål kostar skattebetalarna. Detta skulle Dagens Industri aldrig göra. I Sverige vore det rasistiskt.

www.hegnar.no/okonomi/article757740.ece
    Verkar logiskt. Somalier söker sig till EU för ett bättre liv istället för att leva i misär. Det kostar så klart pengar för skattebetalarna att de ens tar sig friheten att anlända med alla byråkratikostnader för handläggning av deras papper mm som det innebär är hutlöst!

Att de sedan har mage att ens begära medborgarskap borde det finnas hårda straff för tycker jag! Ingen ska komma hit och söka lyckan samtidigt som alla företag flyr ifrån sitt ansvar med alla skatteförluster som det innebär.

Och framförallt pensionärerna borde ha en riktigt hård känga rakt upp i baken för att de klagar över att de lever i fattigdom efter att ha arbetat ett helt liv för nationens fortsatta framgångssaga. Tänk hur mycket det skulle kosta oss skattebetalare...
  • LadyInRed
    Gert skrev 2014-02-28 18:14:00 följande:
    Komma med fakta är rasistiskt i Sverige. Fakta måste gömmas under mattan så att inte någon tar illa upp.
    Ja, fakta verkar svenska medborgare, överlag, vara rädda för. De skyller hellre ifrån sig än att ta sitt ansvar för vårt lands fortsatta framgång och fortsätta vara att exempel på hur ett land ska vara för övriga världen.

Nej, vi väljer hellre att höja avgiften på kollektivtrafiken istället för att förhindra doften av curry i svenska trappuppgångar!
  • LadyInRed
    Enter Sandman skrev 2014-02-28 18:46:40 följande:

Precis, som när den kvinnliga sd-politikerns svar när hon fick information och fakta.

"Det tror jag inte på"

Ridå.
    Låt oss inte blanda in religion nu i en förhoppningsvis sekulariserad debatt.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?