Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-25 09:51:46 följande:
    Säger vem? Expressen? HAHAHA!!!

Skvallerpressen får gärna fortsätta med sin agendasättande anti-SD-journalistik. Det har ju funkat så bra hittills - SD snart 20%.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Gert, hur har du det med läsförmågan, uppgiften kommer ifrån en SD källa.
  • KillBill
    KillBill skrev 2015-04-25 10:52:36 följande:
    Gert, hur har du det med läsförmågan, uppgiften kommer ifrån en SD källa.
    Gert, du verkar vara mer indoktrinerad än en genomsnittlig kines under tiden med Mao Zedong. Ledaren och partiet kan aldrig ha fel.

Jag råder dig emellertid att vara uppmärksam. En vacker dag kan du vara utrensad, det är vanligt förekommande inom totalitära partier.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-25 11:04:33 följande:
    Vad menar du med utrensad? Jag är inte medlem i något parti.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Se på Kasselstrand, han blir ju, som du själv konstaterat, utrensad från Sverigedemokraterna utan att han är medlem.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-25 11:29:13 följande:
    Så du jämför mig med Kasselstrand? Glad
    Gert, var inte så glad för det. De likheter som finns är inget som gemene man skulle uppfatta som smickrande.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-25 11:51:34 följande:
    Vad vet du vad gemene man tycker? SD-hataren är inte gemene man.
    Jag tror exempelvis att främlingsfientlighet, hat och inskränkthet är sidor hos en person som de allra flesta uppfattar som något negativt.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-25 13:11:25 följande:
    Menar du att Kasselstrand eller sverigedemokrater i största allmänhet är främlingsfientliga, hatiska och inskränkta?
    Det var bara ett exempel men jag har noterat att Granskningsnämnden kommit fram till att "främlingsfientliga" är ett korrekt epitet på Sverigedemokraterna.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-25 13:11:25 följande:
    Menar du att Kasselstrand eller sverigedemokrater i största allmänhet är främlingsfientliga, hatiska och inskränkta?
    Hatisk och inskränkt låter mer som Mattias Karlssons beskrivning av Kasselstrand (även om han kanske inte använt just de orden). Delar du förresten SDs syn på Kasselstrand?
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-25 13:45:17 följande:
    Ett korrekt epitet på Granskningnämnden är idiotnämnden.
    Nu försöker du flytta fokus från min fråga. Vad tycker du om Gustav Kasselstrand? Delar du SDs lednings syn på honom?
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-25 13:45:17 följande:
    Ett korrekt epitet på Granskningnämnden är idiotnämnden.
    Gert, man kan inte sprida hat mot allt som man inte gillar. Då är det lätt att man blir betraktad som en haverist.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?