Varför hatar folk SD?
Jaha, nu var det dags igen. SD politiker döms för hets mot folkgrupp.
www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/sd-politiker-doms-for-hets-mot-folkgrupp
Jaha, nu var det dags igen. SD politiker döms för hets mot folkgrupp.
www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/sd-politiker-doms-for-hets-mot-folkgrupp
Jimmy Åkesson har dålig koll:
mobil.helagotland.se/opinioninsandare/partiledaren-med-dalig-koll-13768494.aspx
Inte nog med att Jimmy Åkesson poserade med en bandmedlem som gjort dig skyldig till sexualbrott (ville kissa på barn), nu visar det sig också att skivomslaget var olagligt:
nyheter24.se/nyheter/politik/867984-marcus-ohrn-bedarande-barn
www.gp.se/nöje/jimmie-åkessons-skivomslag-var-olagligt-1.4115480

Nu tar SD ytterligare ett steg i sitt förnekande av klimathotet och kallar den svenske professorn i miljövetenskap Johan Rockström för "opinionsbildare". Undrar vad SDs nästa steg blir? Jag skulle inte bli förvånad om SD överger evolutionsläran för kreationismen.
En skymf låta SD arrangera minnesdag om Förintelsen:
www.gp.se/nyheter/debatt/en-skymf-låta-sd-arrangera-minnesdag-om-förintelsen-1.4118556
Det tycker jag också!
Den till SD närstående sajten Avpixlat publicerade antisemitisk krönika:
skma.se/blogg/2017/04/avpixlat-publicerar-antisemitisk-kronika-for-att-sedan-retuschera-den/

När det gäller samer så är jag inte säker på att DE SJÄLVA kallar sig svenskar!? De är ju SAMER! och har sitt eget sameting och sin alldeles egna kultur. Att få kalla sig same är inte självklart utan det krävs att man har rätt blod i ådrorna och tror man att en äkta sames största intresse är att vara SVENSK så är man nog ute och cyklar.
"För vem som än säger att samer inte är svenskar är ute och cyklar. Då får man ta sig en betänkare vart fan man är någonstans, om man har ramlat och slagit huvudet eller något"
www.expressen.se/sport/borje-salmings-ilska-mot-sds-bjorn-soder/