Philipsson skrev 2014-05-19 22:17:21 följande:
Men om man har en man i avataren så talar man väl om vilket kön man har. Motsvarande för kvinnor. De som har en bild på en person med icke-identifierbar könstillhörighet, kan möjligen möjligen utgöra korrelat till hen.
--
Sd är ju inget enfrågeparti, men den fråga som har gjort partiet stort är naturligtvis invandringsfrågan.
Nu när partiet är lite större utgör det en bra kraft. De fyller en plats. Bl.a. driver Sd ju S till att ta ställning för avtalsenliga löner för arbetare trots att detta innebuit att LO blev kallat för rasistiskt av Bildt & co.
Samma sak med invandringen. Sverige har högst invandring per capita i hela Europa. Problemen med detta är påtagliga. T.ex. över 30 skjutningar i Gbg i år. Alla vet att det handlar om invandrargäng.
Det räcker nu. Invandringen är en politisk fråga som ska skötas av våra politiker. Alliansen driver en extrem politik i detta avseende, som skapar växande klyftor i samhället = sociala problem.
Inte nödvändigtvis, nej. Smecker har en kvinna på sin avatar, till exempel. Jag har lärt mig att inte ta saker för givet. Men så är jag inte så fördomsfull heller, just därför. Skillnaden mellan mig och många SD-are där. De tar gärna en massa för givet, så pass så att de hittar på värsta romanfigurerna kring sina meningsmotståndare.
Tja, när alla partiets frågor slutar med "den ansvarslösa massinvandringen" så, jo, då är man ett enfrågeparti.