Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför hatar folk SD?

Centurione skrev 2014-12-26 13:14:04 följande:
    Har de svenskt blod överhuvudtaget, så är det ju "vikingablod". Det vill säga de härstammar ifrån personer som levat i Sverige under vikingatiden. Sedan är det en annan sak, att ingen av oss kan veta om just våra förfäder någonsin gick i viking - alltså reste på häradståg med skepp... ser inte heller att det är relevant.
    Aha. Så muslimska trälar som togs hit under vikingatiden har alltså då vikingablod. Varför fick de omedelbums vikingablod då, men inte nu?

PS - bara så du vet, när germanerna folkvandrade hit så fanns det redan en större ursprungsbefolkning här, vendelfolk etc - så att alla svenskar skulle ha vikingablod är milt sagt struntprat.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    dennis02 skrev 2014-12-26 17:05:30 följande:
    Jag tänker att det kunde vara kul och intressant att höra invandrare och muslimer själva komma till tals i denna tråd. Tyvärr är det bara svenskar som häckar på FL, vilket gör debatten aningen onyanserad.
    Jag är invandrare. Och det finns muslimer här på FL också, men jag tror de är toktrötta på alla trådar om muslimer, ingen tror på vad de säger i alla fall.
  • Dorian Ertymexx
    Centurione skrev 2014-12-26 18:23:27 följande:
    Ja olika grupper av européer invandrade ju, om man vet inte riktigt vilka som var först. Detta spelar heller ingen roll, för det var redan 90 000 år sedan de lämnade Afrika, så de såg redan utpräglat europeiska ut när de invandrade här för runt 10 000 år sedan. Och sedan har de 10 000 åren av naturligt urval framföräldlat vår nordiska ras.
    Cirka 2000 år, inte 10 000. Och "framförädlat", man hade ju kunnat tro det om man inte visste att det fanns SD-are i genpolen. Dessutom är det svårt att "framförädla" en nordisk ras när den blir konstant och ständigt uppblandad från alla möjliga håll.

Ras. Vaddå, är svenskar något slags katter, hundar eller andra domesticerade djur? Det är bara med sådana man använder ordet ras.
  • Dorian Ertymexx
    Centurione skrev 2014-12-26 18:25:46 följande:
    Och så väldigt många muslimska trälar kom nog inte hit, att de påverkade genpoolen nämnvärt... De allra flesta trälarna var andra svenskar.
    Tror du ja. Vikingar agerade livvakter i Konstantinopel och hade handel med muslimer. De for den då kända världen runt (och bortom) och fick barn med alla möjliga. Så så värst ren var inte den vikingska genpolen. Å andra sidan var det före nationalismen och rastänket, så de brydde sig inte så värst om sådant som "rasrenhet" heller.
  • Dorian Ertymexx
    FDFMGA skrev 2014-12-26 22:55:12 följande:
    Hm, jag vet ingenting om Henrik Arnstad.

Har du använt samma metod vid den brandtekniska undersökningen som när du konstaterade att Arnstad är min favorithistoriker (favorithistoriker särskrivs inte).

Jag tror att du är den tredje SD-aktivisten här på FL som påstår att Arnstad är min favorithistoriker.

Har ni haft en lallarseans nu igenTomte
    Fast det makear ju sense - om BS kan bestämma vad folk är så är det ju självklart att andra SD-fans vet vad andra tycker och tänker. För det har den allvetande Avpixlat förmedlat, att har man nått den Tredje Graden av svenskhet så är man allvetande. Drömmer
  • Dorian Ertymexx
    FDFMGA skrev 2014-12-26 23:08:28 följande:
    Ja, jag väntar med spänning på att Gert ska citera vad jag skrev om Arnstad och utifrån detta motivera att Arnstad är min favorithistoriker.

Det lär väl inte vara svårare än att fixa den där brandtekniska undersökningen som hen utfört i Eskilstuna - den där Gert kommer fram till att branden inte var anlagd.
    AHA!!!! Där står, det svart på vitt!!!!! Eller, ja, svart på grått, MEN I ALLA FALL, DU HAR ERKÄNT!!!!! Drömmer

(Och kom inte med "taget ur sitt sammanhang-snacket, den har SD ensamrätt på!!!!!) Flört
  • Dorian Ertymexx
    Centurione skrev 2014-12-27 07:35:53 följande:
    Varför blir jag inte förvånad längre. Läser den här artikeln i Expressen om en ung kvinna som slogs ner helt oprovocerat av flera främmande unga män, och misshandlades med kedjor:

www.expressen.se/kvallsposten/nanna-slogs-blo.../

Jag inser direkt att det måste röra sig om invandrare, men Expressen skriver inte ett ord om det. Går till Ekstrabladet, och hittar mycket riktigt detta stycke som Expressen uteslutit vid översättningen till svenska:

Politiet har et signalement på to af overfaldsmændene. Det går på:

A: Mand, udlænding, mulig somalisk baggrund 16-17 år iført lyseblå hættetrøje, mørkt tøj og hvide sneakers-sko.

B: Mand måske somalisk 16-17 år, skaldet iført sort dynejakke med hvid hættetrøje, lyse jeans og mørke sko.

Det var förresten likadant vid den hemska överfallsvåldtäkten på en 20-årig ung svenska i ett skogsparti i Linköping för några veckor sedan. Expressen hade ett signalement på hans kläder och så vidare, men hade uteslutit den viktigaste upplysningen: att han var svart. Och ja han VAR svart - "Efterlyst" redovisade det när han väl var gripen...

Förnekar ni på PK-sidan fortfarande att tidningarna mörkar gärningsmännens ursprung..?

Precis som du insåg att Utöya-massakern begicks av en muslim?
  • Dorian Ertymexx
    Centurione skrev 2014-12-27 07:47:56 följande:
    VISSTE du verkligen inte att det bodde folk i Sverige för 10 000 år sedan..? Du kan läsa på Wikipedia (där står det förresten 12 000 år sedan, vilket var längre tillbaka än vad JAG visste):

sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_f%C3%B6rhistor...

Sedan är det en annan sak att det har kommit grupper av människor invandrande även senare. Men detta var ju också germaner som hade bott flera tiotusentals år på den europeiska kontinenten, redan. Så de var redan ljusa i färgerna och med europeiska drag, samt med arv efter de förhistoriska människoarter - i synnerhet neanderthalarna - som den afrikanska befolkningen inte har ett spår av i sitt DNA.

Och även om det funnits andra inslag i den svenska befolkningen också såklart, så var det  vanligaste utseendet, innan den stora invandringen började på 1960-70-talet, storvuxenhet, blont hår, blå ögon och ljus hy, alternativt rött hår, gröna ögon och rödlätt hy med fräknar, eller en blandning av dessa två fenotyper (t.ex. blond med fräknar, eller rödhårig med gråa ögon). Jag VET att det var så. Min far som var född på 1920-talet i Jämtland, berättade om hur mycket uppseende bara en familj med "tattar"-utseende (ja man sa så då) väckte. Alltså bruna ögon, mörkbrunt hår och mycket brun hy på sommarhalvåret. Det var jättefrämmande och jättekonstigt!

I Norrbotten, Lappland med flera fjällandskap har det funnits (och finns) ett stråk av mörkbrunt hår, p.g.a. äktenskap mellan samer och svenskar genom århundradena - men detta är då kombinerat med mycket ljus hy och ofta gröna ögon. Det går inte på något sätt att förväxla med medelhavsutseende, mellanösternutseende eller Balkanutseende.
    Klart det bodde folk här, men de var inte svenskar. Vare sig i klassisk-germansk mening eller i modern mening.

*skakar på huvudet* Ser att du jobbar hårt på att få igång rasrenhetsinstitutet igen.
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-12-27 10:16:27 följande:
    SD vinner på detta, då SD nu blir det enda oppositionspartiet. 
    Hahah, visste att någon av er skulle svara precis så.
  • Dorian Ertymexx
    Gert skrev 2014-12-27 10:24:20 följande:
    Ja, reglerna ska ändras så att reglerna passar dom själva, det är demokrati det!
    Ehm, ja? 87% bestämmer hur reglerna ska se ut. Det kallas representativ demokrati. Slå upp det om det verkar konstigt för dig.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?