overdose skrev 2015-01-17 15:34:16 följande:
Ni förstår inte de mest basala resonemang. Av andra grunder är detsamma som, önskan om invandring med förnuft, önskan om folkhem som politiskt mål, önskan om förnuftig hjälp för nödställda, och önskan av överlevnad för svensk etnicitet.
Varför är du emot det? Kan du säga det offentligt, kan du säga att du vill ha kål på svenskar? Jag tror få folkmördare kan det, men försök.
Och ja, jag vet, inlägget kommer med stor sannolikhet att raderas, men varför? Varför skall det vara ok med viss kritik, men inte med annan?
Men för att svara, folk kommer att fortsätta att strömma till SD ända till det att andra partier förstår att de företräder det svenska folket. Det från vilken all makt utgår.
Jag röstade således på SD för att jag står upp för folkens rätt till sina egna hem, och sitt eget land. Och Sverige och svenskarna är inte annorlunda än andra nationer och länder. Samtidigt röstade jag för dem för att jag inte vill se människor lida i fjärran land.
Tala nu om för oss varför du är emot detta. Jag är säker på att du förstår i vilket fack du redan har hamnat, men du kan ju försöka att överraska oss.
Jag undrar samma sak - varför är DU emot byggandet av ett folkhem, av fungerande trygghetssystem och infrastruktur?
För - kom ihåg - det är SD som röstat mot höjda pensioner, mot höjd A-kassa och för sänkta skatter för rika, banker och storföretag, för pengar som sparats in från skola, vård och omsorg. SD, inte invandrarna.