Inlägg från: Helhet |Visa alla inlägg
  • Helhet

Varför hatar folk SD?

Ja

Hen skrev 2014-07-04 22:01:06 följande:
    Om flickorna är svenska medborgare är det straffbart, även om ingreppet skett utomlands.

Ja, och tror du att det kommer att hända??
  • Helhet
    Hen skrev 2014-07-04 23:00:42 följande:
    Foliehatt?

Jadu, snacka om foliehatt. Du tror säkert att föräldrarna redan är häktade ang könstympningarna, bara att vi inget vet ännu.
  • Helhet
    Flash Gordon skrev 2014-07-05 00:31:07 följande:
    Men kom på ett bättre namn för det då. För fenomenet att det finns ett konsensus kring vad som "får" och "inte får" sägas förnekar du väl ändå inte? "Åsiktskorridoren", är ju ett snarliknande ord. Duger det?

Inte för att vara den, blev i början lite stött för att man trodde att vissa politiker i tråden mörkade problemen . Men har blivit lite övertygad att de inte fattar bättre : ( Nu är ju inte det en så kul insikt, men men folk börjar nog snart att tänka igen.
  • Helhet
    Rakad Apa skrev 2013-10-30 01:32:13 följande:
    Jag hatar inte SD, men ogillar dom skarpt. Varför? För att de är emot ett mångkulturellt samhälle. Trångsynta, tragiska människor...
    Livet är för viktigt för att tas på allvar. - Oscar Wilde

Härligt att du har det gemenskap med Rothschild och super kapitalisterna.
  • Helhet
    Sture/ skrev 2014-09-08 19:04:50 följande:
    Så jävla tröttsamt med judebashing. Rothschildfamiljen har stått för mer långsiktig value-investing än någon annan person eller familj i flera decennier. De skall knappast slås ihop med destruktiva investerare. 

Vart får du judebashing ifrån ????? Har dom? De är ju de största bedragarna i världshistorien .
  • Helhet
    FDFMGA skrev 2014-09-12 22:08:56 följande:
    Nej, det vet jag inte. Jag skulle gissa att han spelat på ett flertal spelsajter. Hursomhelst. Vore du partiledare för SD skulle du välja en spelsajt som ägs av Bonniers eller en lite mer anonym historia om du vill spela på nätet för stora summor? Skulle du rentav kanske be en mer anonym vän att agera spelbulvan. Vad jag vill säga är att det är en sak att spela om höga summor en annan att inte kunna analysera det mediapolitiska läget i Sverige. Hur man än ser på Åkessons spelande så visar han en häpnadsväckande brist på omdöme. Jag måste faktiskt påstå att jag blev överraskad - så korkad trodde jag inte Åkesson var. Jag undrar vem som kommer att efterträda honom?
    "Alla måste liksom böja sina huvuden inför Åkessons briljans" Sverigedemokrat om Åkesson.

Det kanske är så att han inte tror på jude-konspiratoriska teorier, vilket han nu kanske borde omvärdera.
  • Helhet
    Hummelnr12 skrev 2014-09-13 20:22:12 följande:
    Nä det är det som är så skrämmande att det finns folk osm läst och ändå väljer att rösta på dem. Det som är ännu mer skrämmande att man i en demokrati kan komma in i riksdagen på en fråga och ovan på allt kan öka sitt stöd, och till trots att de har den "propaganda" de har så fortsätter människor rösta på dem. Läste deras valmanifest det blir ett sådant totalt penningkaos så man undrar om folk inte vet vad saker och ting kostar att folk inte orkar sätta sig in i vad alla deras så kallade satsningar kostar. Att folk inte inser att Sverige med deras politik kommer att gå back 400 - 500 miljarder i skatteintäkter. Det är lugnt delar gärna med mig om sådant.
    Sällan studsar en termos

Vad har de lovat som kostar 400-500 miljader?
  • Helhet
    Hummelnr12 skrev 2014-09-13 22:43:41 följande:
    Att stoppa invandrngen.
    Sällan studsar en termos

Haha nu svamlar du allt. Googlade och de verkar ha lovat drygt 60 miljader nästa år. Vad är det som är dåligt med höjda-löner inom vården samt lägreskatt för pensionärer ?
  • Helhet
    StackarsMia skrev 2014-09-13 22:48:24 följande:
    Skulle nedskärningen i asyl och anhöriginvandringen kosta 500 miljarder?  Du måste skojja?

Va smidigt då kan vi ju dubbla antalet och tjäna 1000 miljarder, att inget har tänkt på det tidigare.
  • Helhet
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-02 00:13:02 följande:

Yes, only in Sweden. And Germany. And any other non-fascist country in the world.

Du förstår att du bara sänker dig själv mer och mer med varje uttalande va?

Mm ditt hem-land är ju grymt antirasistiskt ?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?