Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill

Varför hatar folk SD?

Philipsson, Jag tycker att det är tramsigt att påstå att det skulle vara politikernas eller samhällets fel att främlingsfientliga bränner ner moskéer.

Jag får känslan av att det är mycket vanligt förekommande bland högerextrema män att de inte vill stå för vad de själva gör (eller vad gruppen gör) och i tillägg så är de extremt lättkränkta och känner sig orättvist behandlade. Vad har hänt med dessa svenska män? Jag är rädd för att det beror på extrem brist på testosteron!

• KillBill
    MrFahrenheit skrev 2015-01-03 02:34:14 följande:
    Även om det nu skulle vara så att Philipsson skulle lida brist på testosteron, så är det nog bättre att respektera andra än att direkt förolämpa någon rakt ut.

Oavsett om du har att gör med populister eller inte att göra med...
    Om man kallar sina meningsmotståndare för batikhäxor (jag är man) så får man tåla ett svinhugg här eller där...
  • KillBill

Ni förnekar er då inte.

När en invandrare har begått ett brott så tycker ni att vi ska skicka ut denne eftersom "det är ju så dom är".

När en främlingsfientlig sätter en moské i brand så är det samhällets fel.

Jag tror att vi har kommit till pudelns kärna till varför jag hatar Sverigedemokrater.

• KillBill
    MrFahrenheit skrev 2015-01-03 22:47:04 följande:
    Och detta säger du till KillBill istället för mig!? Jag menar, du kommenterar alla förutom just mig.

Du är väl inte rädd för mig????
    Blev detta av Fia MedFunkk raderat? Kan inte hitta det.
  • KillBill
    Gert skrev 2014-02-23 09:08:24 följande:
    Du verkar faktiskt ha en spåkula där hemma eftersom du kan se in i SDs framtid. Hur ser det ut för övriga partier? Jag är väldigt nyfiken på att höra din spådom.
    Vit, kränkt, inskränkt, högerextrem...
  • KillBill
    Gert skrev 2015-01-05 20:41:10 följande:
    Du själv?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Gert, du ska få en ledtråd. Någon har nyss gjort reklam för PEGIDA i denna tråd.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-01-05 20:47:53 följande:
    Kolla 18:40 i videon. Du kommer få se en svart man.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Är du svart!!!
  • KillBill
    Gert skrev 2015-01-05 20:57:07 följande:
    Nej, däremot fanns det minst en svart man som var med i demonstrationen. Jag har ingenting emot människor med annan hudfärg. 
    Medveten om att det var ett lågt skämt. Förlåt.
  • KillBill

Hat och rädsla finns hos alla folk/hudfärger. Jag förstår bara inte varför du med fler är fyllda av så mycket hat och rädsla.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?