Inlägg från: MrFahrenheit |Visa alla inlägg
  • MrFahrenheit

Varför hatar folk SD?

oOOo oOOo skrev 2015-01-24 00:10:46 följande:
    Inte dum alls, du är en riktig poet. Kunde kanske varit lite argare, eller vad tror du?
    Jag är inte arg. Jag är förbannad!!! :)
  • MrFahrenheit
    oOOo oOOo skrev 2015-01-24 00:21:31 följande:
    Jättetråkigt, tänk alla inflytningar vi går miste om nu. Utflytningarna kommer ta överhanden.
    MrFahrenheit skrev 2015-01-24 00:17:39 följande:
    Jag är inte arg. Jag är förbannad!!! :)
    Det går att vända på allt till sin egen fördel...

Varje motgång leder till en framgång
  • MrFahrenheit
    oOOo oOOo skrev 2015-01-24 00:31:24 följande:
    Förvisso, min bakdel är en stor fördel.
    Vem sa att jag inte uppskattade skitsnack till och från?
  • MrFahrenheit
    oOOo oOOo skrev 2015-01-24 00:38:02 följande:
    Inte vet jag, om du inte menar bokstavligt, skit är inte gott som snack
    Jag snackade skit men eftersom du redan verkar ha testat på det alla redan vet om smakar... Ja, dåligt, så bör vi byta ämne nu ^^

För din egen skull...
  • MrFahrenheit
    oOOo oOOo skrev 2015-01-24 00:50:22 följande:
    Visst kan vi byta ämne, bytt e bytt kommer aldrig igen
    Vill du veta varför jag inte är arg, och enbart förbannad?
  • MrFahrenheit
    oOOo oOOo skrev 2015-01-24 00:59:07 följande:
    Det är klart jag vill, jag har legat sömnlös över denna kunskapslucka av rädsla att trilla i
    Sarkasm leder enbart till en sak. Ärlighet leder till en helt annan.

Det mest intressanta är varför en mängd användare fick sina konton bortplockade utan egentlig anledning tidigare. Samtidigt som bench-luvers sågs överallt.
  • MrFahrenheit

Anton Chigurh är min vän i alla lägen, oavsett...

• MrFahrenheit
    oOOo oOOo skrev 2015-01-24 01:21:44 följande:
    Fin vän Anton. Han kan nog laga dina snöslunga om du ber honom.
    Du känner inte Anton, han ger och han tar, precis som jag... (jag är lite värre dock)
  • MrFahrenheit
    oOOo oOOo skrev 2015-01-24 01:33:03 följande:
    Som en enarmad bandit. Nu får du ge dig till tåls för jag skall ta mig en lur. Tjillevippen.
    Härrå!
  • MrFahrenheit
    Digestive skrev 2015-01-24 01:53:56 följande:
    Valet 2014 utgjorde ju klimax för tråden. Nu figuerar den mest som ett slags internetplank och som en arena för personliga vendettor. Tråkigt men det kommer nog fler vändor.
    Det du säger är sant. Men valet 2014 hetsade enbart upp ett fåtal personer att se en ljus framtid efteråt, därefter visade det sig att SD inte var ett så helylle-parti som de kämpat så länge med att bli likställda med.

De fokucerar numera på att ställa till med kaos i riksdagen, de misstror nuvarande gerering på egen hand ,trots att de är en extra högerhand åt fAlliansen.

Att SD är ett parti som driver med vågen (dit vinden leder dem till) är föga förvånande vid det här laget. Precis som med alla missnöjes/populist-partier så är tiden knapp, det gäller att slå till när tillfälle ges och stöta framgång när världen enbart ger ris. Att passa på att ställa till med så mycket oreda som möjligt är enbart logiskt. Dessa typer utav handlingar leder enbart till en sak...

Den visan har alla som har varit med under grundskolan, redan varit med om, men frågan är om verkligen alla har lärt sig att se mönstret, där det egentligen börjar, har lärt sig något alls?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?