Inlägg från: Anonym (Hotwife) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • Anonym (Hotwife)

Tack för er input.
    Om jag summerar er så "ta det lugnt" borde ligga väl i konsensus?
    För diskussionens skull, vad kan gå galet och vilka fällor skall förebyggas? Finns det något som vi borde tänka på lite extra?

Jag tänder lite extra på bl.a. "att ha kontroll" som ni säkert har förstått av mitt inlägg, min man (blivande cuckold) tänder också enormt på detta (har jag förstått och även fått berättat för mig). Min man har ett par gånger uttryckt att han är beredd att låta sig bindas fast och utnyttjas som cuckold men vi har inte utövat det irl så att säga....ännu.
    Det som jag dock vill vara uppmärksam på är eventuella känslomässiga reaktioner som kan komma upp till ytan, kanske sådant som vi inte redan har tänkt på eller t.o.m. tagit som självklart, när det kanske inte har varit just självklart. Här vill jag(vi) ta till oss andra mer erfarna pars och tjurars erfarenheter.

• Anonym (Hotwife)

Nä det är kanske en bra idé att inte binda fast honom, iaf inte de första gångerna till dess vi har lärt känna vår framtida Bull.
    Finns det några handfängsel typ kardborre eller liknande som man med viss möda kan ta sig ur ?

• Anonym (Hotwife)

Hmm, det måste väl finnas någon form av fängsel som går att ta sig ur? Om vi skall gradera vem som helst vill att cuckolden skall vara med i sängkammaren, så är det nog jag. Jag vill att han skall se på när jag knullar tillsammans med vår Bull men som du påtalar är det kanske en bra idé att han skulle kunna ta sig loss Om det spårar ur av någon anledning.
    Hittills har jag haft pli på honom när han har varit fastbojad i sängen med fotbojor(läder) och handbojor(polisens modell)

• Anonym (Hotwife)
    Frogo skrev 2013-11-01 06:56:26 följande:

Hehe ligger bra till att slicka rent också när han drar sig ur.
    Av någon anledning kan jag inte få bort denna bilden ur hjärnan.....han kommer liksom inte undan.
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Mia) skrev 2013-11-01 16:36:11 följande:

Nej tack. Ragga på BC istället.
    JA, jag håller med, detta är nog inte riktigt rätta platsen för raggning!
  • Anonym (Hotwife)

Med risk att få en massa sliskiga erbjudande vill jag ändå ta upp ämnet om att hitta en Bull till oss UTAN att få inboxen här på FL fylld av desperata tidsslösande mail.
    Jag har funderat på hur jag skall formulera mig men jag får nog vara rak på sak.

Var hittar man som par en seriös Bull med lite vett i huvudet eller kanske man skall formulera sig i termen var är chansen störst att man hittar en Bull som är ok ?
    Finns det några klubbar o.d. där man träffas med likartade intressen?

• Anonym (Hotwife)
    Nyfikensml skrev 2013-11-02 08:10:16 följande:
    Tror du att alla män på FL är desperata ? Har du inte funderat på att det finns folk som är i liknande situation ( som din är)
    Jag menar att de som är lite mer seriösa kanske redan har hittat till rätt kontaktsiter, jag menar inte att allt män på FL är desperata, jag söker information i denna tråden, inte en Bull !
  • Anonym (Hotwife)

Tack Robert, det tar ett tag att gå igenom dessa länkarna tror jag.
    Hotwife och Darkside verkar bra, primärt utformat för svenska förutsättningar och inte hela världen, det begränsar lite.

Svar på tråden Att ha en cuckold