• Anonym (Hotwife)

Att ha en cuckold

Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.

Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
    Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
    Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
    Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
    Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
    Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?

Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.

• Svar på tråden Att ha en cuckold
  • NisseC

Hej!
    Jagvet inte om du bara söker svar av andra kvinnor men då detta ämne ligger mig varmt om hjärtat så vill jag gärna svara ur mitt perspektiv.
    Jag är Cuckold och har varit det aktivt i ca 10 år.
    Att se min kvinna med an annan man är något av det mest upphetsande jag vet, att sedan själv bli förudmjukad samtidigt som hon har det så skönt är helt fantastiskt.
    Jag vet att jag och många anda med mig är mycket förtjusta i att rengöra kvinnan efter att de knullat klart. Det som dock är viktigt är att ni litar på varandra. Denna del av akten gör vi alldrig när vi träffar nya tjurar utan det är bara vid stadigare träffar vi har gjort det.

För oss har detta med cuckold vuxit fram under ganska lång tid. Första gångerna hade vi 3 kant där ingen dominans eller liknande förekom. Sedan gled vi suksesivt in mer och mer på den delen. Jag minns fortfarande livligt första gången vi körde denna lek fullt ut.

• Anonym (Mia)
    NisseC skrev 2013-10-30 07:29:44 följande:
    Hej! Jagvet inte om du bara söker svar av andra kvinnor men då detta ämne ligger mig varmt om hjärtat så vill jag gärna svara ur mitt perspektiv. Jag är Cuckold och har varit det aktivt i ca 10 år. Att se min kvinna med an annan man är något av det mest upphetsande jag vet, att sedan själv bli förudmjukad samtidigt som hon har det så skönt är helt fantastiskt. Jag vet att jag och många anda med mig är mycket förtjusta i att rengöra kvinnan efter att de knullat klart. Det som dock är viktigt är att ni litar på varandra. Denna del av akten gör vi alldrig när vi träffar nya tjurar utan det är bara vid stadigare träffar vi har gjort det. För oss har detta med cuckold vuxit fram under ganska lång tid. Första gångerna hade vi 3 kant där ingen dominans eller liknande förekom. Sedan gled vi suksesivt in mer och mer på den delen. Jag minns fortfarande livligt första gången vi körde denna lek fullt ut.

Jag tror också ni ska börja lite successivt. Jag har ofta både en och två älskare och har ofta cuckoldlekar då också. Min cuckold slickar gärna rent också, men bara med den mannen vi umgås regelbundet med. (Min pojkvän kallar maken honom ) Börja dock med trekant tycker jag också och stäm av att din cuckold inte far illa av det. Funkar det bra är det bara att gå vidare sen. Lycka till, du har en härlig tid framför dig.
  • kire

Har en hel del erfarenhet från andra sidan, älskarens även om jag nu av olika anledningar ligger lågt med den typen av relationer. Hur som helst, mina erfarenheter, ytterst kondenserade.

Det du beskriver är en vanlig fantasi och möjligtvis kommer ni det. Mitt råd är dock att ta det steg för steg, låta det utvecklas. Det viktigaste är att ni hittar en älskare eller "Bull" som du kallar det som förstår vad det handlar om.

Att hitta en man som vill ha sex med dig torde inte vara svårt. Att hitta en man som förstår att det är en helt annan sak att ha en relation med ett cuckoldpar är inte lika lätt. Älskaren måste ju både inse att han inte har en relation av karaktären älskare/älskarinna, man har en relation till ett par, till er båda. Dessutom är det inte alla män som ens fixar att ha sex på det viset, med ytterligare en man närvarande i den roll som din man tänder på, cuckoldrollen. Den älskare ni väljer kan ju dessutom gärna ha lite erfarenhet av liknande eftersom det väldigt mycket handlar om lyhördhet. Att både kunna bromsa och driva på, ta utvecklingen vidare men baserat på era signaler.

Utmaning 1 alltså - hitta rätt "kandidat". Generellt råd - skynda långsamt, se det som en utvecklingskurva, försök inte trycka in hela "paketet" med idéer och fantasier på en gång.

Lycka till! Den här typen av relation kan vara extremt upphetsande. För alla parter...

• kire
    kire skrev 2013-10-30 08:12:15 följande:
    Det du beskriver är en vanlig fantasi och möjligtvis kommer ni det. Mitt råd är dock att ta det steg för steg, låta det utvecklas. Det viktigaste är att ni hittar en älskare eller "Bull" som du kallar det som förstår vad det handlar om.
    Ett litet korr, blev ett e i stället för ett i. "Möjligtvis kommer ni det" ska såklart vara "möjligtvis kommer ni dit"
  • Anonym (Mia)

Ja, det är en underbar resa och tar du det nätt så finns det nog inga gränser för vad du kan göra. Viktiga är att du tränar honom varsamt. Inte meningen att han ska må dåligt av det efteråt. Där har du ett ansvar. Men om du redan idag är dominant har du koll på det antar jag.

• Anonym (Hotwife)

Tack för er input.
    Om jag summerar er så "ta det lugnt" borde ligga väl i konsensus?
    För diskussionens skull, vad kan gå galet och vilka fällor skall förebyggas? Finns det något som vi borde tänka på lite extra?

Jag tänder lite extra på bl.a. "att ha kontroll" som ni säkert har förstått av mitt inlägg, min man (blivande cuckold) tänder också enormt på detta (har jag förstått och även fått berättat för mig). Min man har ett par gånger uttryckt att han är beredd att låta sig bindas fast och utnyttjas som cuckold men vi har inte utövat det irl så att säga....ännu.
    Det som jag dock vill vara uppmärksam på är eventuella känslomässiga reaktioner som kan komma upp till ytan, kanske sådant som vi inte redan har tänkt på eller t.o.m. tagit som självklart, när det kanske inte har varit just självklart. Här vill jag(vi) ta till oss andra mer erfarna pars och tjurars erfarenheter.

• Anonym (Mia)

Ja, det är en underbar resa och tar du det nätt så finns det nog inga gränser för vad du kan göra. Viktiga är att du tränar honom varsamt. Inte meningen att han ska må dåligt av det efteråt. Där har du ett ansvar. Men om du redan idag är dominant har du koll på det antar jag.

Anonym (Hotwife) skrev 2013-10-30 19:46:34 följande:
    Tack för er input. Om jag summerar er så "ta det lugnt" borde ligga väl i konsensus? För diskussionens skull, vad kan gå galet och vilka fällor skall förebyggas? Finns det något som vi borde tänka på lite extra? Jag tänder lite extra på bl.a. "att ha kontroll" som ni säkert har förstått av mitt inlägg, min man (blivande cuckold) tänder också enormt på detta (har jag förstått och även fått berättat för mig). Min man har ett par gånger uttryckt att han är beredd att låta sig bindas fast och utnyttjas som cuckold men vi har inte utövat det irl så att säga....ännu. Det som jag dock vill vara uppmärksam på är eventuella känslomässiga reaktioner som kan komma upp till ytan, kanske sådant som vi inte redan har tänkt på eller t.o.m. tagit som självklart, när det kanske inte har varit just självklart. Här vill jag(vi) ta till oss andra mer erfarna pars och tjurars erfarenheter.

Spontant skulle jag säga att du nog inte ska binda din man om du inte känner er Bull väldigt väl. Om saker går överstyr är det ingen bra idé att han är bunden. Jag skulle i alla fall inte känna mig trygg med det.
  • Anonym (Hotwife)

Nä det är kanske en bra idé att inte binda fast honom, iaf inte de första gångerna till dess vi har lärt känna vår framtida Bull.
    Finns det några handfängsel typ kardborre eller liknande som man med viss möda kan ta sig ur ?

• Anonym (Mia)

Kardborre är nog t.o.m svårare att ta sig ur. Du får väl ha pli på honom. Vill han se på får han lyda annars får han stå utanför och bara lyssna. Hehe

• Anonym (Hotwife)

Hmm, det måste väl finnas någon form av fängsel som går att ta sig ur? Om vi skall gradera vem som helst vill att cuckolden skall vara med i sängkammaren, så är det nog jag. Jag vill att han skall se på när jag knullar tillsammans med vår Bull men som du påtalar är det kanske en bra idé att han skulle kunna ta sig loss Om det spårar ur av någon anledning.
    Hittills har jag haft pli på honom när han har varit fastbojad i sängen med fotbojor(läder) och handbojor(polisens modell)

Svar på tråden Att ha en cuckold