Att ha en cuckold
Jag är en kvinna som sedan länge gärna bestämmer i sängkammaren och nu har min man uttryckt en önskan att han vill prova på att ta i en Bull i vårt sexliv men intentionen att han skall vara min cuckold.
Jag har lite funderingar om detta och efter att läst lite trådar här på FL vill jag gärna ha lite mer info.
Hur upplever ni tjejer killarna efter den 1:a gången med en träff där er man är den undergivna parten?
Har ni tjejer "tvingat" er man att ex svälja sperman från er älskare?
Om ni har det, hur gjorde ni det då? Jag har funderingar på att binda fast min cuckold och tvinga honom att se på när min älskare fyller min fitta med sperma och sedan sätta mig på min cuckolds ansikte så att ha får slicka rent mig. Någon tjej som har erfarenhet av detta och hur reagerade er cuckold?
Någon som har dåliga erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur gick ni vidare?
Någon som har positiva erfarenheter av Hotwife/cuckold, vilka och hur utvecklade ni er vidare?
Jag tar tacksamt emot feedback för att ev förebygga negativa utvecklingar och utveckla ett bra förhållande tillsammans med min cuckold.